بسته های سالانه تک درس پایه دهم

سالانه تک درس دهم ریاضی

سالانه تک درس دهم تجربی

سالانه تک درس دهم انسانی

بسته های سالانه تک درس پایه دهم

تمامی دانش آموزان برای تقویت دروس خود ، به آموزشی جداگانه در کنار کلاس های مستمر مدرسه نیاز دارند . برخی دانش آموزان فقط به خرید کتاب های کمک درسی اکتفا میکنند و برخی دیگر علاوه بر کتاب ، از بسته های آموزشی متنوع نیز استفاده میکنند .

علاوه بر آن باید توجه داشته باشیم ، دانش آموزان دارای سطح درسی متفاوتی با یکدیگر هستند . برخی دانش آموزان تنها در چند درس نیازمند دریافت آموزش های بیشتر هستند و برخی دیگر برای اکثر درس ها نیازمند آموزش عمیق تر هستند . 

مدرسه الکترونیکی ایرانیان با در نظر گرفتن انواع نیازهای دانش آموزان ، بسته های آموزشی متنوعی آماده سازی کرده و در اختیار دانش آموزان قرار میدهد . این مجموعه در جهت ارتقا سطح درسی دانش آموزان ، مهم ترین مطالب و نکات درسی را با روشی آسان و به زبانی سلیس ، در قالب بسته های آموزشی به دانش آموزان ارائه میدهد . 

بسته های سالانه تک درس ، برای دانش آموزانی مناسب است که تنها به ارتقا و تقویت درسی از تعداد دروس معدودی نیاز دارند . برای مثال ، زمانی که دانش آموز فقط به آموزش یک درس تخصصی در طول یک سال تحصیلی خود نیاز دارد ، میتواند بسته های سالانه تک درس دلخواه رشته خود را تهیه کند .

ویژگی پکیج آموزشی سالانه تک درس

هر یک از بسته های سی، امکانات و شرایط خاص خود را دارند. اما برخی امکانات آن ها ثابت است و نسبت به ماهیت بسته تغییری نخواهد داشت .

اولین نکته پکیج سالانه تک درس دهم، این است که در قالب کلاس های آموزشی است و این کلاس ها به شکل آنلاین برگزار می‌شود . یکی دیگر از نکات بسته سالانه تک درس دهم، این است که کلاس ها با حداقل تعداد 3 نفر دانش آموز تشکیل می‌شود . در غیر این صورت امکان فعال شدن بسته برای دانش اموز وجود ندارد .

طول دوره آموزشی بسته های سالانه تک درس پایه دهم هم 22 هفته می باشد و در هر هفته تنها یک جلسه کلاس آموزشی برگزار خواهد شد . این یعنی تعداد کل جلسات این بسته آموزشی 22 جلسه می باشد .

رشته ها و دروس تحت پوشش بسته های سالانه تک درس پایه دهم 

رشته ریاضی

 6 درس تخصصی  فیزیک ، هندسه ، حسابان ، گسسته ، شیمی ، آمار احتمال / 3 درس عمومی زبان ، فارسی ، عربی

رشته تجربی

 4 درس تخصصی  زیست ، ریاضی ، فیزیک ، شیمی / 3 درس عمومی عربی ، زبان ، فارسی 

رشته انسانی

 3 درس تخصصی عربی ، فلسفه ، ریاضی و آمار / 2 درس عمومی  زبان ، فارسی