پکیج های سالانه

سالانه جامع

سالانه تک درس

پایه دهم

پایه یازدهم

پایه دوازدهم

پکیج های آموزشی دوره متوسطه دوم

بسیاری از افراد، تحصیل را به صرف حضور در کلاس های مدرسه می‌دانند . اما آیا می‌دانید بیش از 90 درصد از بهترین دانش آموزان هر دوره و همچنین رتبه های برتر کنکور، برنامه هایی ویژه دارند؟ پکیج آموزشی سالانه دوره متوسطه دوم، به صورت تخصصی و دقیق بر تمام نکات لازم برای موفقیت دانش آموزان در دوره تحصیلی متوسطه دوم تمرکز دارد. با سی همراه باشید تا با این بسته های آموزشی بیشتر و بهتر آشنا شوید.

همانطور که می‌دانید، حال حاضر، در بازارهای محتواهای آموزشی، بسته های مختلف و متفاوت وجود دارد. این پکیج ها، با قیمت های متنوع در اختیار ما و شما قرار گرفته است. اما سوال اصلی این است که کدام پکیج بهتر است؟ همانطور که مشخص است این پکیج ها یا باید توسط یک مشاور تحصیلی معرفی شود یا باید با آزمون و خطا به این نتیجه رسید که آیا دوره آموزشی مناسبی هستند یا خیر؟

هر پکیج، برای خود، ویژگی های منحصر به فردی دارد که باعث می‌شود دانش آموزان یا والدین آنها و یا مدرسه به سمت و سوی آن برود. با ما همراه باشید تا پکیج های سی را نیز بهتر و بیشتر بشناسیم.

ویژگی بسته های آموزشی سی (see)

  • اولین ویژگی پکیج های سی، این است که به صورت تخصصی به دوره دوم متوسطه تعلق دارد. این حالت، باعث ایجاد یک سیر متفاوت، کامل و جامع بر دروس است. با وجود این بسته ها، شما به راحتی می‌توانید از یادگیری دروس مطمئن شوید. هر مدرسه، خانواده و یا دانش آموزی که احساس می‌کند که کلاس ها برای او سودی ندارند، می‌تواند با تهیه کردن دوره های سی، به راحتی به موفقیت دست یابد.
  • یکی دیگر از ویژگی های پکیج آموزشی دوره متوسطه دوم، این است که در کنار تشکیل کلاس های لازم برای درک بهتر و انتقال کامل مطالب، محتوا های آموزشی وجود دارد که برای ارتقاء سطح علمی دانش آموزان به کار می‌رود. زمانی که شما در کنار کلاس ها، محتوای آموزشی به صورت جداگانه به صورت فیلم، عکس و یا حتی متن دسترسی دارید، سطح دریافت شما از مطالب بالا تر رفته و به راحتی می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را به خاطر بسپارید.

بسته های مختلف سی، باز هم برای شما فایده خواهد داشت. بسیاری از افراد، به واسطه شرایط سخت و مشکلات متفاوت، توان رفتن به مدرسه و کلاس را ندارند. این افراد، با تهیه کردن پکیج های آموزشی متوسط دوم، به راحتی خود را در درس نشان داده و قدرت لازم برای شرکت در جلسات امتحانی را خواهند داشت.

همانطور که می‌دانید، امتحانات سال های هفتم تا دوازدهم به صورت همزمان و کشوری برگزار می‌شود. در این بسته های آموزشی، به دقت نکات مهم و امتحانی گوشزد شده و دانش آموز را برای یک امتحان مناسب آماده می‌کند.

پکیج های آموزشی سی در سه بخش سالیانه ، فشرده و شب امتحانی آماده شده است تا شما را به هر چیزی که نیاز دارید برساند. هر کدام از این پکیج ها، ویژگی های خاص خود را داشته و به شما کمک می‌کند به بهترین نتیجه دست یابید.

بسته آموزشی سالانه دوره متوسطه دوم

این پکیج، به صورت تخصصی برای کسانی که از ابتدای سال، دغدغه امتحانات و در نهایت کنکور را دارند تهیه شده است. در این بسته های آموزشی، برنامه کامل و جامع برای هر درس به صورت جداگانه وجود دارد. این بخش ها، متناسب با هر درس و زمانی که برای مطالعه آن وجود دارد، طراحی شده است تا بهترین نتیجه گیری ممکن را برای هر کسی به وجود آورد.

جدول دروس پایه دوازدهم

همانطور که در برنامه هفتگی مشاهده می‌کنید، تمام دروس وجود داشته و متناسب با رشته شما، برنامه برای شما طراحی شده است. این پکیج، برای شما به راحتی شما را در زمینه درس هایتان پیشرفت خواهد داد.

سبک کاری این پکیج به این شکل است که برای طول سال دانش آموز برنامه ریزی کرده و او را از ابتدا با درس های سال آشنا می‌کند. همین امر سبب می‌شود که دانش آموز برای امتحانات نهایی و کنکور آماده باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که محتوا هایی که توسط تیم سی آماده شده است به این شکل است که توسط مدرسین کلاس ها آماده شده و به همین دلیل، دانش آموز احساس دور بودن از مطالب را نخواهد داشت.

حال بهتر است سی را بیشتر بشناسیم

سی، یکی از سایت های موسسه آموزش مجازی ثمین است. این موسسه با بیش از 20 سال سابقه در زمینه آموزش مجازی، یکی از قدیمی ترین و قوی ترین موسسه های حال حاضر ایران در این زمینه است.

ثمین، با هدف ارتقاء سطح کیفی دانش آموزان، محتوا های آموزشی زیادی را روانه بازار کرده است و همچنین، با داشتن بیش از 400 کلاس و 2000 دانش آموز، خود را در زمینه آموزش ثابت کرده است.

از همین روی، ثمین با ایجاد پکیج های فوق تخصصی برای هر کسی که می‌خواد در زمینه درس، یک پله از رقبای خود جلو باشد، خود را بار دیگر ثابت کرده است. همین امر سبب ایجاد یک فضای آموزشی عالی برای تمام بچه های دوره دوم متوسطه یعنی دهم تا دوازدهم شده است.