بسته های سالانه تک درس پایه دوازدهم

سالانه تک درس دوازدهم ریاضی

سالانه تک درس دوازدهم تجربی

سالانه تک درس دوازدهم انسانی

با مجازی شدن تدریس در دوران کرونا ، سطح کیفیت یادگیری دانش آموزان تا حدودی کاهش پیدا کرد . همین امر باعث شد دانش آموزان در مقطع دوم متوسطه برای آمادگی بیشتر در امتحانات نهایی و آزمون کنکور به منابع درسی خارج از مدرسه برای یادگیری بهتر و فهم عمیق تر دروس ، نیاز پیدا کنند .  در این راستا مدرسه الکترونیکی ایرانیان پکیج های آموزشی متعدد و مختلفی مخصوص مقطع متوسطه دوم تهیه و به دانش آموزان عرضه کرده است . این پکیج ها به تقویت درسی دانش آموزان در کنار مدرسه اصلی کمک شایانی میکند . 

بسته های سالانه تک درس

بسته های آموزشی see از تنوع و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است . بسته های آموزشی سالانه ، فشرده و شب امتحانی از انواع پکیج های آموزشی see به شمار می روند .  بسته های سالانه به خودی خود به دو نوع سالانه جامع و بسته های سالانه تک درس تقسیم میشوند . تفاوت پکیج سالانه تک درس و سالانه جامع در خدمات و تعداد دروس موجود در پکیج هاست . 

بسته سالانه جامع حداکثر 8 درس از دروس رشته های مقطع دوم متوسطه همراه با خدمات ویژه را شامل میشود . این در حالیست که بسته های سالانه تک درس به تفکیک هر درس و به صورت جداگانه در بسته های مجزا به دانش آموزان عرضه میشود . علاوه بر آن خدمات بسته های جامع هم به آنها اختصاصی داده نمی شود . البته شایان ذکر است هر کدام از بسته ها منحصرا از ویژگی های خاصی برخوردارند .

ویژگی بسته های سالانه تک درس پایه دوازدهم

 دانش آموزان پایه دوازدهم که قصد تقویت تنها یک یا کمتر از 8 درس از پایه ی تحصیلی خود در کنار مدرسه و در طول 9 ماه تحصیلی را دارند ، بسته  های سالانه تک درس بهترین گزینه برای این دسته دانش آموزان خواهد بود . دانش آموزان به فراخور نیاز خود، در یک درس عمومی و یا یک درس اختصاصی در کلاس ها شرکت کرده و از مزایای این کلاس ها بهره مند می‌گردند.

بسته های سالانه تک درس دوازدهم همانند بسته های جامع ،  در قالب کلاس های آموزشی آنلاین هستند تا دانش آموزان بتوانند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند . تعداد جلسات آموزشی بسته های سالانه تک درس پایه دوازدهم ، یک جلسه در هفته طی 22 هفته می باشد . 

مدرسه مجازی ایرانیان برای تمامی دروس پایه های دوازدهم مخصوص رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی ، اعم از دروس تخصصی و دروس عمومی بسته های جداگانه تهیه کرده است . شما میتوانید با توجه به نیاز خود هر کدام از بسته های سالانه تک درس مدنظر خود را انتخاب و خریداری فرمایید . 

اگر در راستای خرید به راهنمایی و دریافت اطلاعات بیشتر از بسته های آموزشی نیاز دارید با پشتیبانی تماس بگیرید .