بسته های سالانه تک درس پایه یازدهم

سالانه تک درس یازدهم ریاضی

سالانه تک درس یازدهم تجربی

سالانه تک درس یازدهم انسانی

بسته های سالانه تک درس پایه یازدهم 

مدرسه الکترونیکی ایرانیان با هدف تقویت و ارتقا سطح درسی دانش آموزان پایه یازدهم رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی ، به منظور کسب نمرات و رتبه های برتر همچنین آماده سازی هر چه زودتر دانش آموزان برای آزمون کنکور ، بسته های سالانه تک درس پایه یازدهم را تهیه کرده است . بسته های آموزشی مدرسه مجازی ایرانیان از به کار گیری فناوری های روز و بهترین  روش های تدریس به زبان ساده و روان با دانش بهترین اساتید مجموعه مدرسه ایرانیان فراهم شده است .

در بسته های سالانه تک درس پایه یازدهم see ، تمام مباحث دروس هر پایه و رشته بصورت تفکیک شده و مجزا در قالب کلاس های آنلاین آموزشی جداگانه به محصل ها عرضه میشود . به صورت دقیق تر هر پکیج شامل تدریس تشریحی مباحث هر درس از هر رشته در زمان مشخص و در قالب کلاس آنلاین می باشد . 

بسته های سالانه تک درس پایه یازدهم مانند تمامی بسته های سالانه تک درس مقطع دوم متوسطه شامل 22 جلسه است که طی 22 هفته ( هر هفته یک جلسه ) برگزار میشود .

باید توجه داشته باشید برای فعال شدن این بسته آموزشی نیاز است که حداقل 3 دانش آموز در کلاس شرکت داشته باشند . 

شایان ذکر است ، در صورتی که تمایل به دریافت تنها یکی از دروس رشته خود دارید ، بسته های سالانه تک درس پایه یازدهم بهترین و به صرفه ترین انتخاب برای شما خواهد بود . در غیر این صورت ، اگر تمایل به تهیه پکیج آموزشی کامل تر از پایه تحصیلی خود دارید ، بسته های سالانه جامع see انتخابی مناسب برای شما خواهد بود . 

مدرسه مجازی مکمل ایرانیان به منظور رفع نیاز های تمامی دانش آموزان به تهیه یک نوع بسته آموزشی اکتفا نکرده و پکیج های آموزشی دیگری برای دانش آموزان مقطع دوم متوسطه تهیه کرده است . این بسته های آموزشی به جز بسته های سالانه تک درس به 3 نوع دیگر تقسیم میشوند که عبارتند از بسته های سالانه جامع ، بسته های آموزشی فشرده ، بسته های آموزشی شب امتحانی . هر کدام از این پکیج ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و متناسب با نیازهای احتمالی دانش آ»وزان گردآوری شده اند .  

با خرید بسته های آموزشی و تقویتی مدرسه الکترونیکی ایرانیان  از خرید بسته های کمک آموزشی دیگر بی نیاز شوید .