بسته های شب امتحانی پایه دهم

شب امتحانی دهم ریاضی

شب امتحانی دهم تجربی

شب امتحانی دهم انسانی

برای بسیاری از دانش آموزان، درس خواندن در شب امتحان ، راهی همیشگی به حساب می‌آید . اما اگر می‌خواهید نمره کامل را گرفته و بهترین نتیجه را کسب کنید، پکیج شب امتحانی دهم سی، بهترین گزینه روی میز شما است . با پکیج شب امتحانی دهم ، به راحتی از پس هر امتحانی بر خواهید آمد . با ما همراه باشید تا با این بسته بیشتر و بهتر آشنا شوید.

پکیج های شب امتحانی دهم

یکی از بهترین و به صرفه ترین و سریع ترین دوره های سی، پکیج های شب امتحانی است. با این پکیج ها، شما به راحتی می‌توانید از پس هر امتحانی برآمده و نمره 20 بگیرید. این بسته، به صورت کامل بر امتحانات شما متمرکز است و تلاش دارد تا مهم ترین و اصلی ترین نکات آموزشی را به شما انتقال داده و به بهترین شکل ممکن نتایج را برای شما ایجاد سازد. هر نکته، سوال، خلاصه، نمونه سوال، آموزش و … که شما برای نتایج خوب به آن نیاز دارید، در بسته شب امتحانی دهم گنجانده شده تا نتایج به بهترین شکل ممکن به دست آید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پکیج ها، می‌توانید به بخش های سالانه ، تک درس و یا فشرده مراجعه کنید.

امکانات پکیج شب امتحانی دهم

این پکیج، امکاناتی دارد که شما را برای نتیجه گیری سریع و راحت آماده خواهد کرد . اولین ویژگی بسته شب امتحانی دهم، این است که شما به صورت آنلاین در جلسات درسی شرکت کرده و درس را به صورت کلی خواهید آموخت. همچنین اگر درس ها را بلد باشید ، به راحتی برای شما مرور شده و با خیال راحت در جلسه امتحان حاضر خواهید شد . زمان کمتری از شما گرفته شده و به سایر درس های خود خواهید رسید.

دومین ویژگی بسته شب امتحانی دهم، این است که شما در یک هفته و با داشتن 3 جلسه، درس را خواهید آموخت و برای امتحان آمادگی کافی را خواهید داشت .

سومین ویژگی این است که با خرید هر پکیج شب امتحانی دهم سی، شما می‌توانید یک درس از دروس اختصاصی و یک درس از دروس عمومی خود را با این بسته بگذرانید .

همچنین جای نگرانی نیست، هر کلاس، با حداقل نفرات یعنی 3 نفر تشکیل خواهد شد و شما استرس تشکیل کلاس را در کنار استرس امتحانات خود نخواهید داشت.

رشته ها و درس های پکیج شب امتحانی دهم

برای هر رشته و هر سال، سی پکیج های مختلف و متنوعی را ایجاد کرده است. با ما همراه باشید تا با این دروس آشنا شوید.

رشته ریاضی

 6 درس تخصصی  فیزیک ، هندسه ، حسابان ، گسسته ، شیمی ، آمار احتمال و 3 درس عمومی زبان ، فارسی ، عربی

رشته تجربی

 4 درس تخصصی  زیست ، ریاضی ، فیزیک ، شیمی و 3 درس عمومی عربی ، زبان ، فارسی 

رشته انسانی

 3 درس تخصصی عربی ، فلسفه ، ریاضی و آمار و 2 درس عمومی  زبان ، فارسی

سی، به شما بهترین بودن را نشان می‌دهد

سی، یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه آموزش مجازی ثمین است. موسس آموزش مجازی ثمین، با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه آموزش و تولید محتوای آموزشی، یکی از قدرتمند ترین سازمان ها در این موضوع به حساب می‌آید. ثمین، با بررسی بازار و رقبای خود، به دلیل کمبود منابع آموزشی و همچنین، کلاس های آموزشی به شیوه درست، اقدام به ایجاد پکیج های جامع، تک درس، فشرده و شب امتحانی کرده است.

اینک زمان آن رسیده که شما تصمیم گیری کنید. حضور در کلاس به شکل ایده آل و مناسب، زمان کوتاه برای انتقال مطالب، سابقه کافی و …، همه و همه برای شما است تا بهترین نتایج را کسب کنید.