بسته های شب امتحانی پایه دوازدهم

شب امتحانی دوازدهم ریاضی

شب امتحانی دوازدهم تجربی

شب امتحانی دوازدهم انسانی

دانش آموزان پایه دوازدهم اکثر وقت خود را صرف آماده سازی خود برای آزمون کنکور می کنند ، به همین دلیل توجه کمتری به امتحانات نهایی دارند . به تازگی آزمون نهایی نیز تاثیر قابل توجهی در نتیجه ی کنکور میگذارد . از این رو دانش آموزان علاوه بر کنکور باید برای کسب نمرات بالا و عالی در امتحانات نهایی نیز تلاش کنند تا رتبه ی بهتری از کنکور دریافت کنند .

بسته های شب امتحانی مدرسه الکترونیکی ایرانیان ، به دانش آموزان کمک میکند تا جلوتر از زمان باشند و در کمترین بازه زمانی بیشترین میزان بهره وری از مطالعه دروس اختصاصی و عمومی خود را داشته باشند . مباحث و مطالب درسی جمع آوری شده در بسته های شب امتحانی پایه دوازدهم به گونه است که هر دانش آموز با هر سطح علمی بتواند به راحتی از آن استفاده کند .

بسته های شب امتحانی دوازدهم

مدرسه الکترونیکی ایرانیان ، سامانه ی مجازی مکمل مدرسه است که با تولید و تهیه ی پکیج های آموزشی گوناگون از جمله پکیج های آموزشی سالانه ، بسته های شب امتحانی و بسته های فشرده به دانش آموزان در جهت تقویت و ارتقا سطح درسی یاری میرساند . این پکیج ها به صورت تخصصی به مقطع متوسطه دوم تعلق دارد و برای این مقاطع طراحی شده است پس به طبع مطالب آموزشی با کیفیت تر و تخصصی تر برای آنها در نظر گرفته شده است .

بسته های شب امتحانی دوازدهم ، به دلیل حجم کم مطالب درسی و وجود مباحث کاربردی ، کاملا مناسب برای ایام نزدیک به امتحانات مخصوصا امتحانات نهایی می باشد .

پکیج های آموزشی شب امتحانی see به تفکیک هر رشته و هر درست تهیه شده تا دانش آموزانی هم که تنها در تعداد دروس محدودی نیاز به جمع بندی سریع مطالب دارند بتوانند از آنها بهره مند شوند . علاوه بر این ، صرفه ی اقتصادی آن بسیار قابل توجه است .

با توجه به این که بسته های شب امتحانی با هدف تسریع در روند جمع بندی دانش آموزان در ایام نزدیک به امتحانات تهیه شده ، منابع آموزشی به کار گرفته شده در آنها علاوه بر کلاس های آنلاین شامل جزوات تشریحی از نکات هر مبحث از هر درس می باشد .

طول دوره ی بسته های شب امتحانی پایه دوازدهم تنها یک هفته میباشد که در طی این یک هفته 3 جلسه کلاس آنلاین برای دانش آموز برگزار خواهد شد . تنها نکته قابل توجه در مورد کلاس های آنلاین بسته های شب امتحانی دوازدهم این است که شرط تشکیل کلاس حضور حداقل سه دانش آموز در کلاس است .

دروس و رشته های تحت پوشش بسته های شب امتحانی پایه دوازدهم

رشته ریاضی

 6 درس تخصصی  فیزیک ، هندسه ، حسابان ، گسسته ، شیمی ، آمار احتمال و 3 درس عمومی زبان ، فارسی ، عربی

رشته تجربی

4 درس تخصصی  زیست ، ریاضی ، فیزیک ، شیمی و 3 درس عمومی عربی ، زبان ، فارسی

رشته انسانی

 3 درس تخصصی عربی ، فلسفه ، ریاضی و آمار و 2 درس عمومی  زبان ، فارسی

سی، شما را به بهترین ها می‌رساند

موسسه آموزش مجازی و تولید محتوای سی، زیر نظر یکی از قوی ترین موسسه های آموزشی حال حاضر بازار، ثمین است. این موسسه، با بیش از 20 سال سابقه در زمینه آموزش دانش آموزان، تجربخ کافی را به دست آورده است و آماده است تا به هر مشتاق یادگیری، نکات را بیاموزد.

سی، آماده است تا خدمات متفاوت و متنوع خود را به شما معرفی کرده و شما را به بهترین جایگاه ممکن برساند. اما این شما هستید که تصمیم می‌گیرید. بازار آموزشی، در این روز ها بسیار پر سر و صدا است اما تجربه، زمان کافی و …، در دست هر کسی نیست. شما با سی، به همه نکات مثبت خواهید رسید.

با ما در ارتباط باشید.