بسته های شب امتحانی پایه یازدهم

شب امتحانی یازدهم ریاضی

شب امتحانی یازدهم تجربی

شب امتحانی یازدهم انسانی

اگر نگران ایام شب امتحان هستید و قصد دارید در امتحان خود نتیجه عالی بگیرید، پکیج های شب امتحانی یازدهم مدرسه مجازی ایرانیان برای شما بهترین گزینه خواهد بود . سی ، تمام نیازهای یک دانش آموز را برای موفقیت در درس هایش بررسی کرده و آماده است تا اطلاعاتی بی نظیر و کامل را به او انتقال دهد. مدرسه الکترونیکی ایرانیان ، یکی از معتبر ترین و بهترین سامانه های حال حاضر در زمینه آموزش مجازی و محتوای آموزشی است که پکیج های آموزشی گوناگونی از جمله بسته های سالانه ، بسته های آموزشی شب امتحانی و پکیج های فشرده برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم آماده کرده . اما باید به طور کامل، پکیج شب امتحانی یازدهم سی را بشناسید تا شما نیز با ما هم نظر شوید. با سی همراه باشید.

پکیج های شب امتحانی یازدهم

زمانی که شما در گیر و دار امتحانات هستید، مشکلات درسی بسیاری خود را نشان می‌دهند. شما زمان کوتاهی دارید و مطالب درسی زیاد هستند . بسیاری از دانش آموزان بدون مطالعه کامل دروس به جلسه امتحان خود می‌روند . اما دیگر جای نگرانی نیست . مدرسه الکترونیکی ایرانیان فکر همه چیز را کرده است. سی ، با ایجاد یک بسته شب امتحانی برای یازدهمی ها، خیال همه آن ها را راحت کرده است تا در امتحان خود نتیجه مورد نظر را به دست آورند. مهم ترین نکته ای که در این پکیج شب امتحانی یازدهم رعایت شده، مدیریت زمان دانش آموز در عین رسیدگی به کیفیت آموزش و تدریس است.

ویژگی پکیج های شب امتحانی یازدهم

این پکیج ها دارای امکاناتی خاص هستند که برای دانش آموزی که قصد دارد برای شب امتحان خود برنامه کامل و درست داشته باشد، طراحی شده اند. به معرفی و بررسی آن ها می‌پردازیم.

  • برگزاری کلاس به صورت آنلاین
  • یک هفته زمان و 3 جلسه کلاس
  • اختصاص یک درس تخصصی و یک درس عمومی برای هر بسته
  • پوشش دهی مهم ترین دروس هر رشته

زمانی که از برگزاری کلاس به شکل آنلاین باشد، زمان کمتری از دانش آموز هدر شده و با تمرکز بالاتری به مطالعه دروس می‌پردازد. شما با پکیج شب امتحانی یازدهم، دانش آموز خود را به سوی بیشتر و بهتر درس خواندن جرکت می‌دهید.

زمان کوتاه برای جلسات و تدریس، دانش آموز را کلافه و یا نگران نخواهد کرد. با این بسته، دانش آموز شما فقط 3 جلسه برای درس خود زمان گذاشته و به آن مسلط خواهد شد. نکته قابل ذکر این است که تاریخ این کلاس ها در آذر و اردیبهشت است.

رشته ها و دروس بسته های شب امتحانی یازدهم

رشته ریاضی

 6 درس تخصصی  فیزیک ، هندسه ، حسابان ، گسسته ، شیمی ، آمار احتمال و 3 درس عمومی زبان ، فارسی ، عربی

رشته تجربی

 4 درس تخصصی  زیست ، ریاضی ، فیزیک ، شیمی و 3 درس عمومی عربی ، زبان ، فارسی 

رشته انسانی

 3 درس تخصصی عربی ، فلسفه ، ریاضی و آمار و 2 درس عمومی  زبان ، فارسی

سی، آموزش را ساده کرده است

سی، یکی از سایت های معتبر در زمینه آموزش مجازی و تولید محتوای آموزشی است. سی، زیر مجموعه یکی از موسسه های آموزش مجازی، یعنی ثمین است. با داشتن سی، شما به راحتی می‌توانید بهترین ها را به دست آورده و از آن ها لذت ببرید. پکیج های مختلف سالانه جامع، سالانه تک درس، فشرده و شب امتحانی، بهترین پکیج ها و بسته های سی هستند که هر کدام دارای مشخصات و ویژگی های خاصی می‌باشند.

حال بهترین راه، انتخاب پکیج های سی است. هر کدام از این بسته ها، به شما در بهبود وضعیت درس شما کمک خواهند کرد. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید بهترین بودن برای هر کس کافی است یا خیر؟