بسته های فشرده پایه دهم

فشرده دهم ریاضی

فشرده دهم تجربی

فشرده دهم انسانی

انتخاب معلم خصوصی خوب بسیار مهم است . اما اگر به هر دلیلی نتوانستید معلم خصوصی خوب پیدا کنید ، نگران نباشید . بسته های آموزشی متنوع و مختلفی تهیه و تولید شدند که هر دانش آموزی با هر سطح درسی و به هر منظوری میتواند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد . اگر زمان زیادی برای تقویت و ارتقا سطح درسی و نقاط ضعف خود ندارید بهترین انتخاب برای شما بسته های آموزشی فشرده مدرسه مجازی ایرانیان خواهد بود .

بسته های فشرده برای بهبود درسی با آموزشی سریع و فشرده برای مسلط شدن به درس ها در زمان کوتاه بسیار مناسب است . همانطور که می‌دانید، بسیاری از دانش آموزان بر همه درس های دوره خود مسلط نیستند. این معضل در اکثر دانش آموزان به چشم می‌خورد. اما خبر خوب این است که شما با سی، می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را به دست آورده و از خدمات عالی سی بهره مند شوید.

بسته های فشرده پایه دهم

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای یکی از دروس خود، نیازمند به یک معلم به صورت خصوصی شده باشید. ممکن است مسئله عدم تسلط به آن درس به هر دلیلی باشد. سی نیز به همین مسئله فکر کرده و برای دانش آموزان پایه دهم، کلاس های فشرده ایجاد کرده است. شما با پکیج فشرده درسی، در زمان کوتاه به درس ها مسلط شده و به راحتی می‌توانید در امتحانات خود موفق شوید و قدم بزرگی در راستای نتیجه گیری خوب در کنکور بردارید.

ویژگی پکیج های آموزشی فشرده پایه دهم

سی، شما را به راحتی به موفقیت می‌رساند. شما می‌توانید برای یکی از درس های عمومی و یکی از درس های تخصصی بسته فشرده سال دهم را تهیه کنید. متناسب با هر رشته، بسته های متفاوت و متنوعی وجود دارد. و نکته بسیار مهم در مورد این پکیج ها این است که شما نگران تشکیل کلاس های آن نخواهید بود. حداقل نفرات برای تشکیل کلاس ها 3 نفر می‌باشد. در نهایت این که تمام کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می‌گردد.

پکیج فشرده سال دهم، در 4 هفته و 12 جلسه برگزار می‌شود و حداکثر زمانی که برای این بسته نیازمند هستید یک ماه خواهد بود. به این ترتیب، مشکلی برای حضور در کلاس در زمان های مشخص و یا هر مشکل دیگری وجود نخواهد داشت. در ادامه به بررسی کلاس های هر رشته می‌پردازیم.

رشته ریاضی

 6 درس تخصصی  فیزیک ، هندسه ، حسابان ، گسسته ، شیمی ، آمار احتمال و 3 درس عمومی زبان ، فارسی ، عربی

رشته تجربی

 4 درس تخصصی  زیست ، ریاضی ، فیزیک ، شیمی و 3 درس عمومی عربی ، زبان ، فارسی 

رشته انسانی

 3 درس تخصصی عربی ، فلسفه ، ریاضی و آمار و 2 درس عمومی  زبان ، فارسی

تعداد جلسات در طول یک سال، 110 جلسه کلاس تخصصی و 66 جلسه کلاس عمومی است.

نکته باقی مانده این است که شما می‌توانید  در مورد بسته های دیگر مانند پکیج جامع، پکیج تک درس و یا پکیج شب امتحانی اطلاعات بیشتری کسب کنید. کافی روی هر پکیج کلیک کنید تا در مورد آن ها نیز، اطلاعات کافی را به دست آورید.

سی، بهترین موسسه تولید محتوای آموزشی

سی، یکی از موسسه های موفق در زمینه تولید محتوای آموزشی است. این موسسه، زیر نظر یکی از با سابقه ترین مدارس آنلاین کشور، یعنی مدرسه ثمین شکل گرفته است. ثمین با بیش از 20 سال سابقه در زمینه آموزش مجازی، تولید محتوای درسی مختلف و …، خود را به بازار آموزشی ثابت کرده است و حال برای بهبود درس های دانش آموزان، کلاس هایی با هدف ارتقاء سطح تحصیلی ایجاد نموده است.

حال شما می‌توانید با ثبت نام در هر یک از پکیج های سی، نیاز خود را برطرف کرده و بهترین ها را برای خود ایجاد کنید. زمانی که شما می‌توانید به بهبود سطح کیفی درس خود فکر کنید و در راستای آن قدم بردارید، هیچ چیز سد راه شما نخواهد بود. سی آماده است تا شما را به بهترین جایگاه ها برساند. تصمیم نهایی با شما خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به صفحه اصلی ما مراجعه کنید و یا با پشتیبانی سایت، در ارتباط باشید.