بسته های فشرده پایه دوازدهم

فشرده دوازدهم ریاضی

فشرده دوازدهم تجربی

فشرده دوازدهم انسانی

تولید و عرضه ی پکیج های آموزشی در هر حوزه ای ، چه پکیج های مکمل درسی ، چه پکیج های آموزشی حوزه های غیر درسی ، مسبب افزایش سرعت و کیفیت یادگیری دانش آموزان و فراگیران شده و علاوه بر این ، مسیر یادگیری را برای آنها لذت بخش تر کرده است . هر مدرس و یا هر موسسه ای ، از محتواهای آموزشی متفاوتی برای تولید پکیج های آموزشی خود استفاده میکند . برخی مدرسان ،  پکیج های آموزشی ویدیو محور تولید میکنند ، برخی دیگر محوریت پکیج های آموزشی خود را بر پایه ی جزوه و عکس قرار می دهند و برخی دیگر نیز تلفیقی از تمامی منابع آموزشی در بسته های آموزشی خود به کار گرفته اند .

مدرسه مجازی ایرانیان

مدرسه الکترونیکی مکمل ایرانیان (see  ) ، سامانه آموزشی آنلاین می باشد که جهت تقویت و ارتقا سطح درسی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم ، هم سو با تدریس در مدارس ، پکیج های آموزشی مکمل درسی با صرفه ی اقتصادی تولید و به دانش آموزان عرضه میکند .

بسته های آموزشی مدرسه مجازی ایرانیان به چهار دسته تقسیم میشود که عبارتند از :

در ادامه شما را بیشتر با بسته های آموزشی فشرده مدرسه الکترونیکی ایرانیان آشنا خواهیم کرد .

بسته های آموزشی فشرده see

استفاده از پکیج های فشرده سی برای دانش آموزانی که به هر دلیلی قصد دارند در مدت زمان کوتاه تری نکات مهم دروس را مرور کنند و به دنبال دوره های آموزشی با بازدهی سریع هستند یا در برخی دروس نیاز به تقویت بیشتر دارند توصیه میشود . سی در پکیج های آموزشی خود از منایع مختلف آموزشی ، محتوای آموزشی مدیا ، نمونه سوالات امتحانی و … به کار میگیرد .

بسته های آموزشی فشرده دوازدهم

از آنجایی که دانش آموزان پایه دوازدهم رشته های مختلف زمان محدود تری برای جمع بندی و رفع ایرادات درسی خود دارند و باید بیشتر زمان خود را صرف یادگیری تکنیک های کنکور کنند ، بسته های آموزشی فشرده و شب امتحانی سی بهترین گزینه برای آنها می باشد . بسته های آموزشی فشرده سی در قالب کلاس آموزشی آنلاین و محتوای آموزشی مدیا ، جزواتی از خلاصه دروس و نکات حائز اهمیت مباحث در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد .

دوره ی آموزشی بسته های فشرده پایه دوازدهم مدرسه الکترونیکی ایرانیان ، طی 4 هفته و هر هفته به تعداد 3 جلسه ( 12 جلسه در یک ماه ) تشکیل میشود .

مدرسه الکترونیکی ایرانیان به تفکیک برای تمام دروس رشته های ریاضی – فیزیک ، تجربی ، انسانی پایه دوازدهم ( هم دروس اختصاصی و هم دروس عمومی ) پکیج های جداگانه در نظر گرفته است تا دانش آموزان بتوانند براساس نیاز خود به دلخواه از بسته ی فشرده مورد نظرشان استفاده کنند و مجبور به پرداخت هزینه اضافی نباشند .