بسته های فشرده پایه یازدهم

فشرده یازدهم ریاضی

فشرده یازدهم تجربی

فشرده یازدهم انسانی

پایه یازدهم تحصیلی که وابسته به دروس پایه دهم و پیش نیاز اصلی پایه دوازدهم می باشد ، از اهمیت بالایی برخوردار است و میتوان گفت تاثیر بسزایی در تراز و نتیجه ی کنکور دانش آموز دارد . از این رو بهتر است دانش آموزان از سال یازدهم تحصیلی با برنامه ریزی بهتر و مطالعه عمیق تر آمادگی بیشتری برای آزمون سرنوشت ساز کنکور کسب کنند .

یادگیری کامل دروس این پایه تحصیلی بسیار حائز اهمیت می باشد . پس اگر مطالب یا مباحثی برای دانش آموز قابل درک نبوده یا نتوانسته نمره ی خوبی در درسی کسب کند ، بهتر است برای فهم بیشتر ، ارتقا سطح درسی و ایجاد آمادگی بیشتر برای سال دوازدهم از پکیج های آموزشی کمک بگیرند .

پکیج های فشرده آموزشی مدرسه الکترونیکی ایرانیان برای یادگیری تمامی نکات دروس مقطع متوسطه دوم در کمترین زمان ( یک ماه ) برای دانش آموزان تهیه شده است .

بسته های کمک آموزشی SEE

سوالات و تست های طراحی شده برای آزمون کنکور به صورت تلفیقی یا به صورت اختصاصی از مباحث پایه یازدهم تحصیلی نیز برگرفته میشود . پس همانطور که گفتیم پایه ی یازدهم ، به دلایل مختلف ، به عنوان یکی از مهم ترین پایه های تحصیلی مقطع دوم متوسطه محسوب میشود .

مدرسه مجازی ایرانیان ، که مدرسه الکترونیکی مکمل برای مدارس می باشد و در کنار تدریس معلمان با قرار دادن منابع آموزشی به تقویت سطح درسی دانش آموزان میپردازد ، پکیج های آموزشی گوناگون نظیر پکیج های آموزشی سالانه ، پکیج های شب امتحانی و بسته های فشرده آموزشی ، تهیه کرده است .  این بسته های آموزشی به گونه ای طراحی شده است تا برای تمامی دانش آموزان با هر سطح درسی مفید و کاربردی واقع شود .

بسته های فشرده پایه یازدهم

مدرسه الکترونیکی ایرانیان در بسته های آموزشی فشرده یازدهم خود از منابع آموزشی مختلف از قبیل محتواهای آموزشی مدیا ، جزوات کامل و نکات امتحانی ، نمونه سوالات امتحانی و …  به کار گرفته است . علاوه بر محتواهای آموزشی مختلف ، بخش اصلی بسته های فشرده آموزشی پایه یازدهم شامل کلاس های آنلاین می باشد . در کنار کلاس های آنلاین ، دانش آموز میتواند آرشیو کلاس های برگزار شده را نیز در اختیار داشته باشد .

دانش آموزان با استفاده از بسته های فشرده پایه یازدهم تمامی مباحث و مطالب دروس تخصصی و عمومی رشته های ریاضی – فیزیک ، تجربی و علوم انسانی به صورت تشریحی و کاملا مفهومی یاد میگیرند .

بسته های آموزشی فشرده پایه یازدهم به تفکیک هر درس و هر رشته به صورت جداگانه تهیه شده است تا برای دانش آموزان صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد . دانش آموزان میتوانند در هر زمان از 9 ماه تحصیلی خود اقدام به خرید و دریافت این پکیج آموزشی فرمایند .

بسته های فشرده پایه یازدهم طی 4 هفته و در طول 12 جلسه ( 3 جلسه در هر هفته ) برگزار میشود .  لازم به ذکر است ، برای تشکیل هر کلاس آنلاین ، حدنصاب تعداد دانش آموزان باید به 3 نفر رسیده باشد .  

پایه یازدهم بهترین زمان برای شناسایی نقاط قوت و تقوست نقاط ضعف شما است زیرا فرصت کافی برای مطالعه بیشتر و عمیق را در اختیار دارید . پس زمان را از دست ندهید و از فرصت های خود بیشترین بهره وری را داشته باشید .