کلاس خصوصی کنکور تکنیک محور

با کلاس خصوصی کنکور نگران حجم درس هایتان نباشید! بسیاری از افرادی که پشت کنکور هستند به طور کلی با حجم زیادی از دروس روبرو می شوند. این افراد مضطرب شده و در نهایت این تصور را دارند که برای یادگیری کمی دیر شده است. اما دوره خصوصی کنکور به شما این امکان را می دهد تا توسط بهترین اساتید بتوانید در زمان کمی که در دسترس دارید کلاس خصوصی کنکور را پشت سر بگذارید.

 

چرا کلاس خصوصی کنکور مجازی؟

حال سوال اینجاست که چرا کلاس خصوصی کنکور مجازی را انتخاب کنیم؟ یکی از موارد که سبب می شود بسیاری از افراد کلاس کنکور مجازی را انتخاب کنند اساتید خبره و بسیار باسواد است. اما موضوع مهمتر این است که اساتیدی که برای کلاس خصوصی کنکور انتخاب میشوند خودشان طراح سوال هستند. این اساتید خود طراح سوالات کنکور هر سال بوده و روند تدریس آنها برای شما به صورتی است که سبب می شود تا بتوانید سوالات کنکور را به شکل قابل قبولی دنبال کنید.

 

از سوی دیگر کلاس خصوصی کنکور مجازی به نسبت کلاس آنلاین کنکور قیمت به صرفه تری دارد و افراد بیشتری می توانند از آن استفاده کنند.

دقت کنید که تکنیک های رتبه های برتر کنکور در کلاس خصوصی کنکور به صورت کاملاً اصولی ارزیابی می شود و البته که این موضوع سبب می شود تا بتوانید تکنیک های رتبه های برتر را یاد بگیرید.

پرداخت دوره ای یکی دیگر از مزایای کلاس خصوصی کنکور مجازی است و مدرسه مکمل ایرانیان تلاش خود را کرده است که شرایط پرداخت هزینه برای کلاس خصوصی را به صورت دوره ای در نظر بگیرد تا هزینه زیادی برای افراد ایجاد نکند.

ساپورت 24 ساعته یکی دیگر از مزایای تدریس خصوصی کنکور محسوب می شود به این ترتیب که شما می توانید یک همیار آنلاین داشته باشید تا به کمک آن بتوانید به سوالاتی که در ذهن خود دارید پاسخ دهید. از یاد نبرید که ساپورت 24 ساعته آنلاین به طور کلی تلاش خود را می کند تا بتواند موقعیت آموزش را به شکل حرفه ای در پیش بگیرد. البته که پاسخگوی همیار آنلاین سبب می شود تا افراد بتوانند دروس را کمی جدی تر دنبال کنند.

دانش آموزان می توانند برترین مشاوران را برای کمک و ارائه انتخاب نمایند دقت کنید که به طور کلی مشاوران کشور در تلاش هستند که راهکارهای خاصی را مدنظر قرار دهند تا دانش آموزان در هر سطحی، روند یادگیری بهتری داشته باشند و اشکالات خود را برطرف سازند.

 

مزایای کلاس خصوصی کنکور

کلاس خصوصی کنکور یک سری مزیت های جالب دارد که با هم بررسی می کنیم.

مدیریت زمان یکی از مزایای کلاس خصوصی کنکور محسوب می شود. دقت کنید که اگر روش آنلاین را انتخاب کنید دیگر نیاز به رفت و آمد نخواهید داشت و این موضوع سبب می شود تا بتوانید بسیاری از کلاس ها را در منزل و بدون اتلاف وقت پشت سر بگذارید. بنابراین یکی از مهمترین مزایای جلسه خصوصی کنکور این است که سبب می شود در زمان شما صرفه جویی شود به این ترتیب یادگیری مهارت به شکل اصولی دنبال می شود و شرایط مخصوص به خود را دارد.

کلاس خصوصی کنکور مدرسه مکمل ایرانیان کلاسی است که به افراد این اجازه را می دهد تا بتوانند دروس را به شکل اصولی و کاربردی یاد بگیرند. یعنی دروس به شکل مفهومی به آنها آموزش داده می شود و این شرایط سبب می شود تا نیاز به حفظ کردن هیچ درسی نباشد. از سوی دیگر کلاس های کنکور به صورت تست محور بوده و شرایط کلاس ها به شکلی است که افراد می توانند آن را به خوبی پشت سر بگذارند.

همینطور هزینه ها بسیار کاهش پیدا می کند چون شما مجبور به پرداخت هزینه کتاب، جزوه، هزینه های مربوط به حمل و نقل و همینطور شهریه های بالا نیستید و این موضوع سبب می شود تا تدریس خصوصی کنکور برای شما با کاهش هزینه روبرو باشد.

در کلاس های حضوری اگر پس از اتمام کلاس برای شما مشکلی ایجاد شود و یا ابهامی وجود داشته باشد نمی توانید بپرسید اما خوشبختانه شرایط تدریس خصوصی کنکور آنلاین به صورتی است که کمک می کند تا بتوانید پشتیبانی مستمر و 24 ساعته نیز داشته باشید و در هر ساعت از شبانه روز کار را دنبال کنید. پشتیبان به طور کلی روند درسی و نوع مطالعه شما را ارزیابی می کند و پیشرفت شما را مدنظر قرار می دهد. پشتیبان کمک می کند تا برنامه ریزی درسی دقیقی داشته باشید و کنکور را به خوبی پشت سر بگذارید.

 

امکان مشاهده کلاس خصوصی کنکور به صورت آفلاین

یکی از ویژگی های جالبی که از سوی مدرسه مکمل ایرانیان تنظیم شده و مورد استقبال بسیاری از دانش آموزان قرار گرفته است به این صورت بوده که اگر فرد در زمان مشخص نتواند در جلسه آنلاین حاضر شود می تواند ویدیوی ضبط شده همان جلسه را دانلود کرده و استفاده نماید. بنابراین دانش آموزان این امکان را دارند تا در هر زمانی در کلاس درس حضور داشته باشند و مطالب جدید را یاد بگیرند بدون اینکه نگران موضوعی باشند. از یاد نبرید که به طور کلی تماشای کلاس خصوصی کنکور به صورت آفلاین یکی از روش های تکرار و تمرین نیز محسوب می شود و کمک می کند بسیاری از دانش آموزان مشکلات خود را برطرف سازند و شرایط را بسنجند. البته که جلسه خصوصی کنکور به صورت آفلاین در درجه بندی های مختلفی برگزار می شود و کمک می کند تا افراد بتوانند دروس را به شکل اصولی یاد بگیرند.

امکان سوال و جواب برای شما فراهم شده است!

بله هر سوالی دارید می توانید در جلسه خصوصی کنکور مطرح کنید. اگر از سی دی های آموزشی استفاده کنید در صورتی که سوال یا ابهامی برای شما ایجاد شود امکان پرسیدن آن به شما داده نمی شود اما در کلاس های کنکور مجازی شرایط متفاوت است و به طور کلی می توانید در هر لحظه و زمان سوالات خود را بپرسید. یعنی دبیر به صورت آنلاین در ارتباط با شما است و این موضوع سبب می شود که این کلاس ها ارزش بالایی داشته باشند. علاوه بر این شرایطی فراهم است تا بتوانید برخی از نکات را به شکل حرفه ای یاد بگیرید و از پشتیبان خود بخواهید تا برخی از قسمت ها را کمی دقیقتر ارزیابی کند.

 

تکنیک های جدید در کلاس خصوصی کنکور

یکی از تکنیک های جالبی که در تدریس خصوصی کنکور در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد این است که در زمان یادگیری برخی از دروس حواسشان پرت نشود. تمرکز بالا سبب می شود تا یادگیری دروس به شکل حرفه ای دنبال شود و البته که سطح یادگیری نیز مناسب و قابل قبول باشد. نکته مهم دیگر این است که به طور کلی مدیریت زمان سبب می شود تا افراد بتوانند تمرکز خود را در زمان درس خواندن بیشتر کنند و این رویکرد سبب می شود تا درس در حافظه بلند مدت آنها نقش ببندد.

در این تکنیک برای یادگیری دروس تایم های 25 دقیقه ای در نظر گرفته می شود و به طور کلی بین هر پارت زمانی 5 دقیقه استراحت وجود دارد. این روند برای بسیاری از دانش آموزان اثر بخش است.

در کلاس خصوصی کنکور تقویت انگیزه و حفظ خلاقیت نیز وجود دارد و به طور کلی شرایط به شکلی دنبال می شود تا بتوانید انگیزه خوبی برای یادگیری داشته باشید و برنامه ریزی شما دقیق و اصولی باشد.

از سوی دیگر شرایطی فراهم می شود تا دامنه تمرکز افراد بهبود یابد و توجه خوبی به دروس داشته باشند. البته که تکنیک های مدیریت زمان بسیار گسترده هستند اما این تکنیک هم بسیار ساده است و هم تاثیر زیادی می گذارد. از یاد نبرید که در این تکنیک افراد یاد میگیرند که چطور می توانند دروس را به شکل اصولی دنبال کنند و نتیجه بگیرند.

نتیجه گیری

اهمیت کلاس خصوصی کنکور در تابستان را جدی بگیرید. برخی از افراد این تصور را دارند که تدریس خصوصی کنکور در تابستان اهمیتی ندارد این تصور اشتباه است. به طور کلی شیوه های آموزشی کلاس خصوصی روز به روز بیشتر می شود و تمرین و دوره کتاب درسی نیز بیشتر می شود بنابراین تابستان موقعیت مناسبی برای یادگیری دروس است و کمک می کند تا یادگیری رویکرد بهتری داشته باشد. نگذارید افت تحصیلی زیادی در تابستان برای شما ایجاد شود چون قطعاً مشکلساز می شود و نمی توان گفت که قابل قبول هستند.

مزایای کلاس خصوصی کنکور ریاضی این است که کمک می کند نقاط ضعف افراد شناسایی شود و افت تحصیلی به حداقل برسد. از سوی دیگر آزمون های ورودی مدارس و کنکور نیز در این کلاس ها دیده می شوند و ساز وکارهای مخصوصی دارند. دقت کنید که به طور کلی تدریس خصوصی کنکور در تابستان یک روش عالی برای سبقت گرفتن است پس این دوره را از دست ندهید و سعی کنید همه چیز را به شکل اصولی دنبال کنید.

با توجه به هزینه هایی که برای کلاس خصوصی کنکور در نظر گرفته شده است یک سری طرح های تخفیف ویژه ارزیابی شده و این موضوع سبب می شود تا افراد بتوانند در کلاس خصوصی نکات مهم را بهتر از قبل دنبال کنند. هزینه شرکت در کلاس های خصوصی معمولاً منصفانه در نظر گرفته می شود و این موضوع سبب می شود تا عدالت برقرار شود.