کلاس خصوصی ریاضی

ریاضی برای بسیاری از دانش‌آموزان دشوار است مخصوصاً کسانی که پشت کنکور هستند و نیاز به امتیاز بالایی در این درس دارند، بنابراین کلاس خصوصی ریاضی یکی از پر اهمیت ترین مواردی است که افراد باید آن را انتخاب کنند. در چنین شرایطی می‌بایست در انتخاب تدریس خصوصی ریاضی یک سری فاکتورها بررسی شود. مثلاً برخی از افراد سوال می‌کنند که تدریس خصوصی ریاضی حضوری بهتر است و یا می بایست در کلاس های آنلاین شرکت کرد؟ معمولاً نگرانی های زیادی در این زمینه وجود دارد، بنابراین سعی کرده‌ایم تدریس خصوصی ریاضی را از جهات مختلف بررسی کنیم تا نگرانی والدین به حداقل برسد.

مزایای کلاس خصوصی ریاضی

وقتی صحبت از کلاس خصوصی یک درس می شود یعنی قرار است مطالب مکمل به درس اضافه شود، یعنی دانش‌آموز قرار است مطالب را به شکل کاملا اصولی و به صورت مفهومی یاد بگیرد. در چنین شرایطی کلاسی که به عنوان کلاس مکمل در نظر گرفته می‌شود، باید بار علمی بالایی داشته باشد. دقت کنید که به طور کلی افراد باید سعی کنند تدریس خصوصی ریاضی را به خوبی پشت سر بگذارند.

یکی از خدمات جالبی که در مدرسه مکمل ایرانیان دیده می‌شود، این است که کلاس خصوصی ریاضی به صورت تصویر محور دنبال می‌شود، یعنی دانش آموزان مسائل ریاضی را به شکل حفظی یاد نمی گیرند و مدرس تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند اصول ریاضی را به صورت کاملاً بصری و مرحله ای در اختیار افراد قرار دهد. در چنین حالتی در مدرسه ایرانیان شرایطی در نظر گرفته شده است تا معلمان بتوانند اصول ویژه‌ای برای آموزش ریاضی ارائه دهند.

طرح درسی که در تدریس خصوصی ریاضی در نظر گرفته می شود به نسبت مدارس متفاوت است، چون زمان بیشتری وجود دارد و شرایط برای تفهیم سازی دروس بیشتر خواهد بود نکته ای که باید ارزیابی کنید این است که به طور کلی کلاس ریاضی بر مبنای شرایط متفاوتی ارزیابی می‌شود، یعنی برخی از بخش ها نیاز به یادگیری پایه دارند و می بایست پیش‌نیازهای لازم برای آنها رعایت شود.

اگر در قسمتی از درس ریاضی مشکل دارید می‌توانید فقط برای همان بخش از کلاس خصوصی استفاده کنید و هیچ مشکلی در این راستا دیده نمی شود، در واقع شما مجبور به گذراندن کل دروس در کلاس نیستید و درس مورد نظر شما به شکل جداگانه پوشش داده می‌شود.

تمرین ها و تکنیک هایی که در کلاس خصوصی ریاضی برگزار می شود، به دانش آموز کمک می کند تا در روز کنکور بتواند در زمان کمی که در اختیار دارد، بهترین نتیجه را بگیرد. پس از یاد نبرید که به طور کلی کلاس ریاضی خصوصی شرایطی فراهم می سازد تا بتوانید تمامی ایرادات خود را برطرف سازید ایرادهایی که شاید در کلاس درس و مدرسه به سختی برطرف شود. چون معلم وقت کافی نداشته و شاید از نظر بار علمی نیز ضعیف باشد. پس مدرسه مکمل ایرانیان به طور کلی تلاش خود را کرده است تا تمامی مسائل به شکل مفهومی در اختیار افراد قرار بگیرد.

چرا کلاس خصوصی ریاضی آنلاین را انتخاب کنیم؟

سوال دیگری که پیش می‌آید این است که چرا باید تدریس خصوصی ریاضی آنلاین را انتخاب کنیم و مزیت هایی که یک کلاس آنلاین در اختیار ما قرار میدهد، چیست؟

بگذارید با یک مثال برای شما توضیح دهیم. فرض کنید دانش آموزی در کلاس درس حضوری یک مطلب را به درستی متوجه نشده است. در چنین حالتی او باید بتواند مشکل خود را برطرف سازد، در واقع می بایست فضایی فراهم شود تا دانش آموز تحلیل بهتری روی اشکالات خود داشته باشد، اما کلاسهای خصوصی محدود بوده و معلم هرگز زمان کافی برای توضیح مسئله مورد نظر نخواهد داشت. این موضوع سبب می شود تا شخص به طور کلی نیاز به کلاس خصوصی داشته باشد. کلاس خصوصی ریاضی حضوری از نظر زمانی محدودیت‌های خاص خود را دارد، یعنی به هر دلیلی اگر دانش آموز برای بار دوم هم مطلب مورد نظر را متوجه نشد، شانس خود را در کنکور در خصوص بخش مورد نظر از دست می دهد. در چنین شرایطی به طور کلی می‌بایست افراد بتوانند به پلتفرم هایی دسترسی داشته باشند تا یک مطلب را بارها و بارها تکرار و تمرین کنند.

تدریس خصوصی ریاضی آنلاین دقیقا همین شرایط را فراهم می‌سازد یعنی به شما کمک می کند تا بتوانید یک درس را بارها و بارها تکرار کنید و به صحبت های مدرس به طور کامل گوش دهید. ویدیویی که در اختیار شما قرار می گیرد به صورت شبانه‌روزی قابل اجرا بوده و شما می توانید به شکل کاملاً اصولی ویدیو مورد نظر را بررسی کنید و همینطور والدین نیز این امکان را دارند تا در مورد یک مسئله خاص با دانش آموز خود بیشتر تمرین کنند و خودشان نیز روی امور درسی تسلط بیشتری داشته باشند.

پکیج های آموزشی در مدرسه مکمل ایرانیان در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند مشکلات درس ریاضی خود را برطرف سازند. خوشبختانه پکیج های آموزشی دسته بندی های مخصوص به خود را دارند و هر یک از نظر درجه متفاوت هستند. به طور کلی شما نیاز به خرید پکیج کلی کلاس خصوصی ریاضی نخواهید داشت و می توانید بسته ای را انتخاب کنید که از نظر آموزشی برای شما مناسب تر است.

تدریس کلاس خصوصی ریاضی به چه صورت برآورد می شود؟

در مورد هزینه کلاس خصوصی ریاضی دو موضوع مهم مطرح است. اینکه افراد می‌خواهند از پکیج های آنلاین استفاده کنند و یا قصد دارند در کلاس های خصوصی آنلاینی شرکت کنند که در اختیار شما قرار می گیرد و به صورت گام بندی شده و مرحله گذاری شده قیمت بندی می شود.

یعنی شما می توانید پکیج مورد نظر را یکبار خریداری کرده و تا مدت ها از آن استفاده نمایید. هزینه پکیج های آماده کلاس خصوصی ریاضی بر اساس میزان دشوار بودن پکیج و همینطور فعالیت و تلاش هایی که معلم انجام داده است، قیمت‌گذاری می‌شوند. دقت کنید که به طور کلی تدریس خصوصی ریاضی در پکیج ها به صورت تصویر سازی شده و به واسطه المان های گرافیکی کاملاً حرفه ای طراحی و تنظیم شده‌اند. بنابراین دانش آموز می تواند در یک فضای کاملاً شاد یاد بگیرد که چطور می تواند ریاضی را به شکل کاملا اصولی برای خود تفهیم سازی کند.

در صورتی که قصد شما شرکت در کلاس خصوصی آنلاین است شرایط به شکل متفاوتی دنبال می‌شود به این ترتیب شما در زمان خاصی از طریق لپ‌تاپ یا تلفن همراه با مدرس خود به صورت آنلاین ارتباط میگیرید و توضیحات لازم در زمینه درس ریاضی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، البته شرایطی فراهم می شود تا بتوانید مطالب گفته شده را ذخیره کنید و مجدداً بازدید نمایید.

 

حال سوال اینجاست که آیا تدریس خصوصی ریاضی آنلاین مناسب تر است و یا باید به سراغ پکیج های ریاضی برویم؟ وقتی پکیج های کلاس خصوصی ریاضی را خریداری می کنید شرایط پرسش و پاسخ برای شما مطرح نخواهد بود. یعنی شما به عنوان یک دانش آموز نمی توانید در همان لحظه در مورد مشکل خود با معلم صحبت کنید. این در حالی است که در تدریس خصوصی ریاضی آنلاین تبادل ارتباط و کلمات به صورت کاملا آنلاین و در لحظه صورت می‌گیرد.

اما نکته جالب این است که پکیج هایی که به صورت آماده در اختیار شما قرار می گیرد به شکل کاملاً حرفه ای و اصولی طراحی شده است و شرایط آن به شکلی است که شما می توانید این پکیج ها را به صورت کامل و جامع خریداری کنید و همینطور پرسش و پاسخ ها و تمرین ها و تکنیک های زیادی در پکیج وجود دارد که سبب می‌شود مشکلات دانش آموز سریع برطرف شود. بنابراین تدریس خصوصی ریاضی آنلاین و پکیج هایی که برای درس ریاضی در نظر گرفته شده است، مزایای خاص خود را دارند.

مشاوره های لازم در زمینه کلاس خصوصی ریاضی

مدرسه مکمل ایرانیان برای اینکه شرایط بهتری برای افراد در نظر بگیرد تیم‌های مشاوره‌ خبره فراهم ساخته است تا مشاوره‌های لازم پیش از خرید انجام شود. بنابراین اگر نیاز به بسته‌های آموزشی ریاضی دارید می توانید با کارشناس مدرسه مکمل ایرانیان ارتباط بگیرید و سطح دانش آموز خود را مشخص کنید.

مشاوره های لازم در اختیار شما قرار داده می شود و همینطور بهترین بسته های آموزشی نیز پیشنهاد خواهد شد. بنابراین دست شما در انتخاب باز بوده و مشکلی نخواهید داشت. خوشبختانه کلاس خصوصی ریاضی به واسطه طرح جدیدی که برگزار می شود کمک می کند تا دانش آموزانی که سطح پایین تری دارند نیز شرایط بهتری پیش رو داشته باشند و کنکور را به بهترین نحو پشت سر بگذارند. بسته های آموزشی کاملا آنالیز شده هستند و به واسطه بهترین مدرسان و محققان تنظیم شده‌اند و نوع بیان موضوعات نیز با توجه به سن و سال دانش‌آموزان ارزیابی شده و شرایطی فراهم شده است تا والدین نیز با دانش‌آموزان همراه شوند.

دنیای آموزش آنلاین را دست کم نگیرید. بدانید که در بسیاری از کشورهای اروپایی یادگیری آنلاین یکی از بهترین روش ها محسوب شده و سبب می شود تا در زمان نیز صرفه جویی صورت بگیرد البته شما می توانید به واسطه رویکردهای آموزشی شرایط را به شکل دیگری دنبال کنید. از یاد نبرید که برای داشتن یک رتبه خوب کنکور نیاز است که از دروس مکمل کمک بگیرید تا مشکلات شما برطرف شود. بسته های آموزشی در مدل های متنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرد و برخی از آنها به صورت پروژه محور بوده و کمک می کند تا دانش آموز بتواند سطح خود را بالاتر ببرد و شرایط بهتری فراهم سازد.