کلاس خصوصی زبان با طرح نوین تدریس

کلاس خصوصی زبان یعنی یک تیر و صدها نشان! احتمالاً شما هم مثل ما اطلاع دارید که زبان چقدر می تواند روی رتبه کنکورتان تاثیر بگذارد؟ ما اینجاییم تا کلاس خصوصی زبان را به شکل دیگری برای شما برگزار کنیم. بسیاری از دانش آموزان علاوه بر کلاس های اجباری در مدارس نیاز به فضای یادگیری مکمل دارند تا ضعف های خود را برطرف سازند. حال سوال اینجاست که یک دانش آموز در یک شهرستان کوچک چطور باید به کلاس خصوصی زبان معتبر دسترسی داشته باشد؟ اینجاست که قدرت دنیای آموزش انلاین و مجازی مشخص می شود. مدرسه مکمل ایرانیان شرایط را برای همه افراد در همه نقاط ایران به صورت یکپارچه فراهم ساخته است.

 

کلاس خصوصی زبان در یک نگاه

یادگیری زبان در کلاس درس تا حدودی صورت می گیرد. اما حقیقت این است که هرگز نمی توان همه مباحث را در کلاس های حضوری یک ساعت پوشش داد. وقتی روز کنکور فرا می رسد با متنی روبرو هستید که اول از هر چیز باید معنی متن را بدانید یعنی مفهوم آن را بشناسید! اینجاست که ارزش کلاس خصوصی زبان مشخص می شود. یادگیری مفهومی هر درسی بهتر از حفظ کردن آن است.

مدرسه مکمل ایرانیان، پلی است تا شما را به بهترین درک از هر درس برساند.

بگذارید این موضوع را به شکل دیگری برای شما توضیح دهیم فرض کنید که شما موضوعی را در کلاس درس خود متوجه نشده اید، حال نیاز به کلاس خصوصی دارید. در چنین حالتی، کلاس خصوصی که انتخاب می کنید باید یک سری ویژگی های جالب داشته باشد:

  1. مبحث مورد نظر را به شکل کاملاً حرفه ای و مفهومی توضیح دهد.
  2. در مورد درس مورد نظر بخش بندی های مختلفی را ارزیابی کند و اجازه دهد تا کاربر بتواند درس را به صورت مرحله ای یاد بگیرد.
  3. یک نسخه را برای همه افراد نپیچید، یادگیری زبان در هر شخصی به نسبت شخص دیگر فرق می کند. برخی از افراد زبان را به واسطه لغات مختلف یاد می گیرند. برخی به واسطه فیلم های آموزشی و برخی دیگر نیز از تصاویر برای یادگیری استفاده می کنند. بنابراین کلاس خصوصی زبان می بایست همه روش ها را پوشش دهد.

 

مزایای کلاس خصوصی زبان آنلاین

چرا تاکید ما به کلاس خصوصی زبان انلاین است؟ یکی از مهمترین مزیت هایی که برای کلاس خصوصی آنلاین وجود دارد این است که شما در هر نقطه از ایران باشید می توانید به آن دسترسی داشته باشید. چه در کلان شهر باشید و چه در یک روستای دور افتاده، شرایط استفاده از تدریس خصوصی زبان انلاین در اختیار شما قرار می گیرد و این سطح عدالت سبب می شود تا هیچ استعدادی از بین نرود.

اینطور که بررسی ها نشان می دهد کلاس خصوصی زبان آنلاین به طور کاملاً ایده آل مکملی بر دروس مدرسه محسوب می شود. در این کلاس، مدرس به واسطه طرح درسی که دارد شروع به آموزش می کند و نکات ریز و طلایی را پوشش می دهد. در کلاس حضوری وقتی برای گفتن این نکات وجود ندارد. بنابراین آموزش انلاین یکی از بهترین رویکردهایی است که در سال های اخیر مورد استفاده قرار گرفته است.

مزیت دیگری که برای کلاس خصوصی زبان مجازی در نظر گرفته می شود، تنوع در آموزش است. یعنی هر درس بر اساس نوع و رویکردی که دارد به شما پیشنهاد شده و شرایط به شکلی دنبال می شود که بتوانید درس را به خوبی یاد بگیرید. طرح درس ها بسیار متنوع بوده و هر یک بر اساس موقعیت درس متفاوت خواهد بود.

در تدریس خصوصی زبان شما مواردی که هنوز به آن تسلط کافی ندارید را بارها و بارها مرور می کنید و اینجاست که قدرت اصلی این کلاس ها مشخص می شود.

 

عملکرد کلاس خصوصی زبان آنلاین به چه صورت است؟

از آنجایی که بسیاری از افراد سوال می کنند که نحوه شرکت در کلاس خصوصی زبان به چه صورت است در این بخش خصوص روال کار صحبت می کنیم.

اول از هر چیز بدانید که کلاس خصوصی زبان می تواند به صورت کلی و یا بخشی یا درس محور در اختیار شما قرار بگیرد. مثلاً شما چندین بخش از کلاس زبان را یاد نگرفته اید به این ترتیب می توانید همان بخش ها را در کلاس خصوصی زبان پشت سر بگذارید. دقت کنید که تدریس خصوصی زبان تاکیدی به پشت سر گذاشتن همه دروس نداشته و با دانش آموز به شکل کاملاً اصولی رفتار می کند.

در این کلاس ها طرح درس بر اساس سطح سواد و همینطور استعداد دانش آموز سنجیده می شود. مثلاً برخی از دانش آموزان سطح پایین تری دارند و باید دوره های آموزشی را از ابتدا آغاز نمایند برخی دیگر کمی تسلط بیشتری دارند و این موضوع سبب می شود که نیازی به پشت سر گذاشتن کلاس های مقدماتی نباشند. به این ترتیب انتخاب دوره مورد نظر بر اساس سطح نیاز دانش آموز در نظر گرفته می شود.

 

از بسته های آموزشی استفاده کنید!

اگر فکر می کنید کلاس خصوصی برای شما جذابیت ندارد می توانید از بسته های آموزشی استفاده کنید. در طراحی بسته های آموزشی زبان از نرم افزارهای بسیار حرفه ای استفاده شده است. نوع آموزش به شکل کاملاً حرفه ای در اختیار شما قرار می گیرد و به شما کمک می کند تا بتوانید ایراد خود را شناسایی کنید و ضعف خود را برطرف سازید.

بسته های آموزشی به طور کلی بر اساس مدل های خاصی اجرا می شوند. برخی از بسته های آموزش به صورت چند بخشی طراحی شده اند و از موشن گرافی قوی در آن استفاده شده است تا المان های بصری کمک کند که یادگیری به شکل بهتری صورت بگیرد.

پکیج های آموزشی زبان انگلیسی به صورتی طراحی شده اند تا افراد بتوانند بسیاری از مباحث را به شکل خودآموز دنبال کنند. این بسته های آموزشی از سطح مقدماتی تا پیشرفته در اختیار شما قرار می گیرد و همینطور بسته جامع نیز ارائه می شود.

در این بسته های آموزشی، رویکرد آموزش محتوا محور بوده و از مفهوم بصری بسیاری از المان ها استفاده می شود. به دانش آموزان یک سری جداول تکلیف مشخص ارائه می شود و پاسخگویی به شکل کاملاً حرفه ای صورت می گیرد.

با بسته های آموزشی زبان، نیازهای شما در گرامر، لغات، لیسینینگ و مکالمه برآورده می شود و بهترین سطح کیفیت را دارد.

با بسته های آموزشی زبان شما می توانید تمرکز صد در صد روی مباحث مختلف داشته باشید.

چرا کلاس خصوصی زبان آنلاین در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است؟

هزینه کلاس های خصوصی زبان به صورت حضوری که در منزل برگزار می شود به نسبت کلاس خصوصی زبان آنلاین بیشتر است این موضوع سبب می شود که بسیاری از افراد از کلاس خصوصی زبان به کل صرف نظر کنند. در کلاس های حضوری، معلم بر اساس زمانی که در اختیار دارد به شما آموزش می دهد اما در کلاس های آنلاین شما می توانید درس را بارها و بارها یاد بگیرید و مرور کنید. در واقع این کلاس ها دارای ویژگی ضبط ویدیو هستند و این موضوع کمک می کند تا موقعیت یادگیری بهتر ارزیابی شود.

شما در کلاس خصوصی زبان انلاین، معلم را به صورت کاملاً زنده تماشا می کنید و او از طریق پلتفرم مورد نظر با شما ارتباط می گیرد و به نوعی اینطور به نظر می رسد که معلم را به منزل آورده اید.

نکته مهمی که در خصوص بهترین تدریس خصوصی زبان باید رعایت شود این است که، نحوه تدریس می بایست متنوع باشد تا دانش آموز بتواند درس مورد نظر را در شرایط متفاوت نیز یاد بگیرد و نیاز نباشد که از یک روش تحصیلی استفاده کند.

در کلاس خصوصی زبان به طور کلی محدودیت زمانی از بین می رود یعنی معلم می تواند ساعت ها در مورد یک موضوع صحبت کند تا برای دانش آموز کاملاً تفهیم شود که درس بر چه اساسی دنبال می شود.

 

کلاس خصوصی زبان با برترین اساتید

مدرسه مکمل ایرانیان بر اساس ارزیابی های صورت گرفته تمام تلاش خود را کرده است تا از برترین اساتید استفاده نماید تا یادگیری دروس به شکل کاملاً حرفه ای دنبال شود. استخدام برترین اساتید به نوبه خود سبب می شود تا افراد بتوانند از هر نقطه ایران بهترین فضای تحصیلی را دنبال کنند.

یک سری تمرین ها و طرح های پرسش و پاسخ بین معلم و دانش آموز برگزار می شود تا دروس به شکل کاملاً حرفه ای در ذهن دانش آموزان نقش ببندد. بررسی ها اینطور نشان داده است که وجود پنل های گفتگو به دانش آموز کمک می کند تا نیازهای خود را بهتر برطرف سازد و در این زمینه بسیار خاص عمل می کند.

استفاده از فیلم و پاورپوینت و فایل های صوتی توسط اساتید خبره، کمک می کند تا آموزش به شکل کاملاً اصولی دنبال شود. مبحث تدریس در کلاس خصوصی به شکل کاملاً خاص برگزار می شود و یک سری درس ها در قالب بازی در اختیار دانش آموز قرار می گیرد تا بتواند همه نکات را در ذهن خود ثبت کند.

جمع بندی

خوشبختانه ابزارهای آموزشی به قدری قدرتمند ظاهر شده اند که یادگیری مباحث دشوار نیز تا حدود زیادی بهبود می یابند. هرچقدر که یادگیری مباحث درسی در سال های اخیر به نسبت قبل با یک سری تغییرات همراه بوده است و وجود اساتید خبره در یادگیری دروس، امری الزامی محسوب می شود.