یکی از اصلی ترین خدمات ارائه شده توسط مدرسه مکمل ایرانیان برگزاری کلاس خصوصی آنلاین است. گاهی ممکن است به دلیل غیبت دانش آموزان در کلاس درس، پیچیدگی مبحث درسی، تدریس نامناسب و … دانش آموزان نیاز به دریافت آموزش های مجدد و مکمل داشته باشند، استفاده از معلم های خصوصی با سطح دانش مناسب از راهکارهایی است که در این شرایط می توان از آن استفاده کرد.

مدرسه مکمل ایرانیان به عنوان رابطی بین مدرسان خصوصی و دانش آموزان، اقدام به اتصال این دو گروه به یکدیگر می کند. با مراجعه به سایت مدرسه مکمل ایرانیان به نشانی https://see.ir/ می توان معلم های خصوصی و رزومه های آن ها را مشاهده نمود. در مرحله بعد مبحث مورد نظر، تعداد جلسات دلخواه و مدرس مورد نظر انتخاب می شوند. در مرحله آخر نیز هزینه کلاس ها محاسبه شده و پس از پرداخت هزینه کلاس خصوصی آنلاین برگزار خواهد شد.

 

سایت vs

آموزش و پرورش دو رکن بسیار اساسی در طول زندگی انسان هستند. با پیشرفت در زمینه های مختلف زندگی، یکی از مهم ترین دغدغه های بشر یادگیری بیشتر و بازنماندن از پیشرفت های علمی و تکنولوژی است. پیش زمینه حرکت همگام با پیشرفت و دگرگونی ها، علم اندوزی و یادگیری قدم های اولیه علوم است. زمینه یادگیری علم و دانش در مدارس برای دانش آموزان فراهم است.

مدت زیادی است که افراد به این نتیجه رسیده اند که گاهی آموزش های درون مدرسه کافی نیست و دانش آموزان به تمرین و تکرار بیشتری نیاز دارند. کتاب ها و سی دی های کمک آموزشی در همین راستا تولید شده اند اما بدیهی است که اگر دروس مدنظر در تعداد دفعات بیشتر توسط معلم خصوصی تکرار شوند، اثر بسیار زیادی در یادگیری هرچه بیشتر دانش آموزان می گذارد.

پیدا کردن معلم خصوصی، مشاور، بسته ها و جزوات آموزشی و سایر محتواهای آموزشی که دارای عملکرد مناسب و تاثیر گذاری مورد نیاز باشند، کار ساده ای نیست. مدرسه مکمل ایرانیان این کار سخت را به کاری آسان تبدیل کرده است. خدمات ارائه شده توسط مدرسه مکمل ایرانیان شامل تمام موارد ذکر شده است. استفاده از خدمات آموزشی این مجموعه با توجه به تجربه سی ساله مجموعه در ارائه خدمات آموزشی، انتخابی هوشمندانه به نظر می رسد.

 

خدمات مدرسه مکمل ایرانیان

این مجموعه پر سابقه خدمات آموزشی جدید مانند تدریس خصوصی آنلاین، بسته های آموزشی ترکیبی و مشاوره تحصیلی ارائه می دهد. در ادامه درباره مهم ترین فعالیت این مجموعه که برگزاری کلاس خصوصی آنلاین است، اطلاعات مهمی را ارائه می دهیم.

 

کلاس خصوصی آنلاین

یکی از اصلی ترین خدمات ارائه شده توسط مدرسه مکمل ایرانیان برگزاری کلاس خصوصی آنلاین است. گاهی ممکن است به دلیل غیبت دانش آموزان در کلاس درس، پیچیدگی مبحث درسی، تدریس نامناسب و … دانش آموزان نیاز به دریافت آموزش های مجدد و مکمل داشته باشند، استفاده از معلم های خصوصی با سطح دانش مناسب از راهکارهایی است که در این شرایط می توان از آن استفاده کرد.

مدرسه مکمل ایرانیان به عنوان رابطی بین مدرسان خصوصی و دانش آموزان، اقدام به اتصال این دو گروه به یکدیگر می کند. با مراجعه به سایت مدرسه مکمل ایرانیان به نشانی https://see.ir/ می توان معلم های خصوصی و رزومه های آن ها را مشاهده نمود. در مرحله بعد مبحث مورد نظر، تعداد جلسات دلخواه و مدرس مورد نظر انتخاب می شوند. در مرحله آخر نیز هزینه کلاس ها محاسبه شده و پس از پرداخت هزینه کلاس خصوصی آنلاین برگزار خواهد شد.

تاثیرات معلم خصوصی

معلم خصوصی از گزینه هایی است که برای تکمیل آموزش، رفع اشکال و گاهی حتی آموزش اولیه دروس از ان استفاده کرد. مدرسه مکمل ایرانیان امکانی فراهم کرده است که بتوان از کلاس خصوصی آنلاین به راحتی در منزل استفاده کرد. این مساله دارای مزایای بسیار زیادی است که در بخش های بعدی به آن اشاره خواهد شد.

دانش آموزانی که امکان استفاده از معلم خصوصی را داشته باشند، این شانس را دارند که مفاهیم آموزشی به دلیل تمرین و تکرار بیشتر، به شکل کامل و بدون کاستی در ذهن آن ها جای بگیرد. به علت یادگیری مناسب و کامل مطالب آموزشی، این دانش آموزان در طول سال تحصیلی و در هنگام یادگیری مطالبی که بر پایه آموزش های اولیه قرار داده شده اند، مشکلی نخواهند داشت.

 

کلاس خصوصی آنلاین یا استفاده از معلم خصوصی برای رفع اشکلات و آموزش های شب امتحانی نیز اثر مناسبی بر روی یادگیری بیشتر دانش آموزان و کسب نمرات بالاتر توسط آن ها خواهد داشت. البته لازم به ذکر است دانش اموزانی که در طول سال تحصیلی از وجود معلم خصوصی یا کلاس خصوصی آنلاین بهره برده اند، در ایام امتحانات آرامش خاطر بیشتر و عملکرد بسیار مناسبی خواهند داشت.

مزایای معلم خصوصی

رفع همه ابهامات و پاسخ به همه سوالات دانش آموز

در کلاس های گروهی و کلاس های مدارس امکان پاسخ گویی به همه سوالات دانش آموزان به علت تعداد زیاد آن ها وجود ندارد. گاهی حتی دانش آموزان ممکن است فکر کنند سوال آن ها سطح پایین و تمسخر آمیز است و در نتیجه سوال خود را از معلم نپرسند. در کلاس های خصوصی به راحتی به همه سوالات دانش آموز پاسخ داده می شود. از طرفی در این کلاس ها دانش آموز می تواند به راحتی سوالات خود را با معلم خصوصی مطرح کند.

ارائه مثال ها و حل تمرینات بیشتر

بدیهی است که ارائه مثال های بیشتر توسط مدرس باعث تفهیم هرچه بیشتر درس می شود. حل تمرین های زیاد باعث می شود مفاهیم درسی کاملا برای دانش آموز شفاف باشند و دانش آموز در طول حل تمرینات با نقاط ضعف خود مواجه شده و آن ها را با کمک معلم خصوصی برطرف می نماید.

رفع اشکال از پایه های قبل

دروسی که سرفصل های آموزشی آن ها ارتباط نزدیکی با آموزش های سال های قبل دارد یکی از بزرگ ترین نقاط ضعف دانش آموزان هستند. ممکن است مشکل درسی دانش اموز مربوط به عدم یادگیری یا فراموش کردن مطالب سال گذشته باشد که در این صورت زمان محدود کلاس های آموزشی مدارس اجازه حل این مشکلات را نمی دهد.

معلم های خصوصی با توجه به زمان بیشری که برای تمرین با دانش آموز دارند می توانند حتی مشکلات درسی که در نتیجه نقطه ضعف در آموزش های سال های قبل به وجود آمده اند را به راحتی برای دانش حل کنند. دروسی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی از مهم ترین دروسی هستند که نیازمند بررسی نقاط ضعف ریشه ای دانش آموز هستند.

افزایش تمرکز دانش آموز

تمرکز دانش آموز در کلاس درس خصوصی بسیار بیشتر از کلاس درس های عادی خواهد بود. در کلاس درس خصوصی سکوت بیشتری بر فضا حاکم است، تنها یک شرکت کننده در کلاس وجود دارد و معلم خصوص توانایی بسیار زیادی برای کنترل کلاس خصوصی دارد. همه این دلایل باعث افزایش تمرکر دانش آموز برای یادگیری و افزایش تمرکز معلم خصوصی جهت آموزش می شوند.

 

تاثیرات معلم خصوصی در دبیرستان

دوره دبیرستان از مهم ترین دوره های تحصیلی برای دانش آموزان است. علت اهمیت بالای این دوره این است که سال های دبیرستان به آزمون بزرگی به نام کنکور منتهی می شوند. از آنجا که کنکور برآیندی از آموزش های ارائه شده در کتب درسی دوره دبیرستان است، یادگیری آموزش های این دوره کاملا حیاتی به نظر می رسد. در اینجاست که تاثیر استفاده از معلم خصوصی در دوره دبیرستان خود را به خوبی نشان می دهد.

کلاس خصوصی دبیرستان می تواند به شکل کلاس خصوصی آنلاین یا کلاس خصوصی حضوری برگزار شود. هرکدام از انواع این کلاس ها دارای اثرات مثبت خاص خود بر روی دانش آموزان این مقطع تحصیلی هستند. دروس دوره دبیرستان دارای اتصالات دنباله داری به یکدیگر هستند. این اتصالات به شکلی است که اگر در یادگیری یکی از مباحث ایرادی وجود داشته باشد، نمی توان انتظار داشت یادگیری درس مورد نظر در انتها کاملا موفقیت آمیز باشد.

اگر کلاس خصوصی دبیرستان در زمان مناسب برگزار شود و دانش اموزان مقطع دبیرستان به خصوص گروهی از آن ها که انتخاب رشته نموده اند، آموزه های پایه ای هر درس را به خوبی بیاموزند، می توان انتظار داشت هم در پایه تحصیلی فعلی هم در پایه های نحصیلی آینده و هم در آزمون بزرگ کنکور موفقیت های چشم گیری داشته باشند. جهت برگزاری کلاس خصوصی دبیرستان به صورت آنلاین می توانید با شماره های تماس 021-44064273 و 021-44070730 تماس حاصل نمایید.

مزایای کلاس خصوصی آنلاین

حذف رفت و آمد

مدیریت زمان یکی از مهم ترین مسائل برای دانش آموزان است. با استفاده از کلاس خصوصی آنلاین دانش آموزان می توانند زمانی که صرف رفت و آمد به کلاس های آموزشی خواهند کرد را ذخیره کنند. این زمان ذخیره شده می تواند صرف آموزش مناسب شود. با استفاده از تدریس خصوصی آنلاین مدیریت زمان برای دانش آموزان آسان تر می شود و می توانند زمان بیشتری به برنامه های آموزشی، کمک آموزشی و حتی استراحت و تفریح اختصاص بدهند.

دسترسی در سطح عالی

اینکه فاصله دانش آموز تا کلاس های اموزشی تنها به اندازه روشن کردن کامپیوتر باشد، یک دسترسی فوق العاده بی نظیر و سریع محسوب می شود. دانش آموزان می توانند به راحتی وارد مجموعه مدرسه مکمل ایرانیان بشوند و از محتوای آموزش خریداری شده خود در مدت زمان کوتاه و بدون زحمت خاصی استفاده کنند.

 

رفع اشکال در 24 ساعت شبانه روز

دانش آموزان می توانند اشکالات درسی و سوالات خود را در هر ساعتی از شبانه روز با معلمان خصوصی خود مطرح کنند. در این حالت دانش آموز مجبور به صبر تا برگزاری کلاس بعدی نخواهد ماند و سوالات او به سرعت پاسخ داده خواهد شد.

دریافت تکلیف و تمرین از معلم

دانش آموزان می توانند تکالیف و تمرین های مربوط به درس مورد نظر را در کلاس آنلاین خصوصی از معلمان خود دریافت کنند. پس از حل تمرین ها دانش آموزان متوجه نقاط ضعف خود در درس مورد نظر می شوند و می توانند با رجوع به معلم و پرسش از او مشکلات درسی خود را به راحتی حل نمایند.