کلاس خصوصی هندسه با رویکرد تحلیل مسائل

هندسه از آن دسته دروس است که مسیری شیرین اما ناهموار را پیش روی شما می گذارد. کلاس خصوصی هندسه کمک می کند تا یادگیری این درس مفید واقع شود و اثر بخش باشد.

پیش نیاز های درس هندسه

هندسه نیاز به دانش و مهارت بالا دارد. از سوی دیگر خلاقیت نیز بخش مهمی از این درس محسوب می شود و تمرکز خوب از مواردی است که کمک می کند تا هندسه رویکرد قابل توجهی را در پیش بگیرد. به طور کلی درس هندسه یک سری روش های جذاب و خلاقانه است که کمک می کند درس ریاضی مفهوم بصری پیدا نماید. بنابراین کسانی که قصد دارند هندسه را یاد بگیرند باید سعی کنند سطح تمرکز خود را افزایش دهند و نگاه خلاقانه داشته باشند.

جلسه خصوصی هندسه کمک به درک عمیق درس هندسه می کند و در نهایت سبب می شود تا درس هندسه ساختاری حرفه ای و قابل قبول داشته باشد. خوشبختانه این درس در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از بهترین اساتید برای آموزش استفاده می شود.

تدریس خصوصی هندسه پایه نهم

هندسه پایه نهم از دید بسیاری از دانش آموزان دشوار است. به طور کلی در این پایه یاد می گیرید که چطور باید هندسه را در شرایط مختلف اثبات و استدلال کنید و همینطور جزییات مربوط به حجم و مساحت را نیز می آموزید.

بسیاری از دانش آموزان اطلاعات لازم را دارند اما در حل مسائل دچار مشکل می شوند و این موضوع سبب می شود تا نیاز به کلاس خصوصی هندسه بیشتر شود. استفاده از یک معلم خصوصی باسواد و آگاه سبب نظم دهی به ذهن دانش آموزان می شود و کمک می کند تا بتوانند تمرین های بیشتری داشته باشند و این رویکرد سبب می شود تا آموزش مسیر درست خود را طی کند.

 

دوره خصوصی هندسه برای رشته ریاضی و فیزیک

دانش آموزانی که رشته ریاضی و فیزیک را انتخاب کرده اند، می بایست درس هندسه را به صورت یک کتاب جداگانه در دوره های دهم و یازدهم و دوازدهم پشت بگذارند. در واقع در این راستا مباحث به شکلی گسترده تر بیان می شوند.

پس از اینکه دوره دوازدهم به پایان رسید، نوبت به کنکور است و هندسه یکی از دروسی است که در کنکور تا حدودی اهمیت دارد. مباحثی که در کلاس درس برای درس هندسه در نظر گرفته می شود نمی تواند برای امتحانات نهایی و یا کنکور سراسری کافی باشد. به طور کلی جلسه خصوصی هندسه یک کلاس مکمل محسوب می شود که نکات و راه صحیح  مطالعه و یادگیری دروس را به دانش آموز می آموزد و توانایی های او را نیز تقویت می کند.

در کلاس خصوصی هندسه پایه دهم در خصوص ترسیم های هندسی و استدلال بسیار سوال می شود و همینطور نسبت و تناسب در هندسه به شکل کاملاً اصولی دنبال می شود، از سوی دیگر قضیه تالس و تشابه مثلث ها نیز مطرح شده و کاربردهایی از هر یک به شکل کاملاً جداگانه در نظر گرفته شده است. یک سری تکنیک های جالب در خصوص دروس چند ضلعی ارزیابی شده است و مساحت و کاربردهای آن بررسی می شود.

تجسم فضایی از مواردی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مثلاً خط، نقطه و صفحه بخش مهمی از تجسم فضایی بوده و بسیاری از دانش آموزان روی این بخش ها ضعف دارند. برخی از مباحث نسبتاً جدید به نظر می رسند و در کلاس درس معمولاً چنین مباحثی ارزیابی نمی شود و دوره خصوصی هندسه کمک می کند تا هندسه در یک قالب متفاوت و ارزشمند دنبال شود.

به طور کلی رویارویی با این درس برای دانش آموزان کمی دشوار به نظر می رسد و البته که سبب استرس برای برخی از دانش آموزان خواهد شود. یک معلم خصوصی مجرب در این راستا کمک می کند تا دانش آموزان به آرامش دعوت شوند و همینطور انگیزه را در آنها تقویت کرده و اعتماد به نفس افراد را بیشتر می کند. در واقع معلم خصوصی باعث می شود که روحیات و سطح یادگیری دانش آموزان سنجیده شود و البته که برنامه اصولی مشخصی برای آنها ارزیابی شود.

 

تدریس خصوصی هندسه پایه یازدهم

یک سری بسته های آموزشی توسط تیم کارآزموده مدرسه مکمل ایرانیان تنظیم شده است. در این بسته آموزشی که مخصوص پایه یازدهم است، سرفصل های دایره و تبدیل های هندسی به شکل کاملاً اصولی تنظیم شده است. همینطور روابط طولی در مثلث ها نیز مورد پیش بینی قرار گرفته است. بررسی ها نشان می دهد که این کلاس خصوصی به نوبه خود ارزش اجرایی بی نظیری دارد و کمک می کند تا دانش آموز بتواند تحلیل بهتری روی دروس داشته باشد.

در این راستا تکنیک های تست زنی نیز به دانش آموز آموزش داده می شود تا مهارت های خود را تقویت سازد و این موضوع به طور کلی کمک می کند سطح آموزش هندسه گسترده تر دنبال شود. شما باید نکات لازم برای تست زنی را به شکل اصولی یاد بگیرید و مهارت های خود را تقویت کنید.

تدریس خصوصی هندسه پایه دوازدهم

امتحانات پایان ترم درس هندسه نهایی است و به طور کلی این موضوع سبب می شود که اهمیت درس دو چندان شود. اینطور که مشخص است نمرات آزمون های نهایی در کنکور سراسری تاثیر زیادی می گذارند.کلاس خصوصی هندسه کمک می کند تا دانش آموزان با سوالات امتحانات نهایی سال های گذشته آشنا شوند به این ترتیب ذهن بازتری برای شرکت در امتحانات خواهند داشت و این موضوع سبب می شود که رویکرد تحصیلی آنها ارزیابی شود.

کلاس خصوصی هندسه تحلیلی

کتاب هندسه تحلیلی و جبر خطی از دسته دروس مشخص برای پایه پیش دانشگاهی رشته ریاضی و فیزیک محسوب می شود و به طور کلی حجم بالایی دارد و این موضوع دانش آموزان را نگران کرده است. بسیاری از داوطلبانی که قصد دارند در کنکور سراسری شرکت کنند باید بدانند که حداقل 7 سوال هندسه در خصوص این درس مطرح می شود.

درس هندسه تحلیلی نیاز به کلاس خصوصی دارد و به طور کلی در چنین شرایطی سوالات سال های گذشته و مباحث پر اهمیت تکرار می شود و روش های مختلفی برای آموزش انتخاب می شود.

 

کلاس خصوصی هندسه مخصوص کنکور

مدرسه مکمل ایرانیان کلاس خصوصی هندسه مخصوص کنکور در نظر گرفته است تا افراد بتوانند با دقت بالا و به واسطه یک سری تکنیک های خاص این درس را با درصد مناسبی پشت سر بگذارند.

بیشترین آمار شرکت در کلاس خصوصی هندسه، مربوط به کسانی است که قصد دارند در آزمون سراسری رتبه خوبی کسب نمایند. به این ترتیب بسته های آموزشی برای هر مبحث از دروس کنکور در نظر گرفته شده است و کمک می کند تا آموزش مسیر درستی داشته باشد. به طور کلی در دوره خصوصی هندسه یاد می گیرید که روش های طولانی برای رسیدن به پاسخ را خلاصه کنید و همینطور تکنیک هایی به شما آموزش داده می شود تا بتوانید کمبود وقت در پاسخ گویی را جبران کنید. از یاد نبرید که تدریس خصوصی هندسه به نوبه خود از دسته کلاس هایی است که هم ساختار جالبی دارد و هم از نظر عملکردی بسیار عالی ارزیابی شده است.

دانستن یک سری تکنیک های کنکوری سبب می شود که سرعت عمل داوطلب در آزمون سراسری بیشتر شود و البته که سرعت عملی که با دقت همراه باشد اثربخش است. شما می توانید به واسطه تمرینات مکرر و برنامه ریزی های خاص روند پیشرفت را در خود گسترده تر نمایید. افراط و تفریط هر دو سبب دلزدگی از درس می شوند به این ترتیب چه خوب است که بتوانید تکنیک های کنکوری را به صورت کاملاً حرفه ای پشت سر بگذارید و شرایط را بسنجید.

 

تدریس خصوصی هندسه آنلاین یا حضوری؟

کلاس خصوصی هندسه مجازی فرصتی برای همه دانش آموزان است تا خود را در این شاخه تحصیلی قوی تر نمایند. خوشبختانه میزان بازدهی کلاس تدریس خصوصی آنلاین به نسبت گذشته بیشتر شده است و این موضوع به نوبه خود سبب می شود تا دانش آموزان بتوانند یادگیری را به شکل ایده آل دنبال کنند. از یاد نبرید که کلاس خصوصی در سال های اخیر به شکل ویژه ای دنبال شده است و این موضوع سبب می شود تا دانش آموزان بتوانند دروس را به شکل کاملاً اصولی و دقیق پشت سر بگذارند.

یک نکته مهم که باید بدانید این است که جلسه خصوصی هندسه کمک می کند تا سطح نیاز افراد مشخص شود و این سطح نیاز بر روی رتبه کنکور آنها تاثیر می گذارد.

مزایای کلاس خصوصی هندسه

کلاس خصوصی هندسه جنبه مکمل دارد یعنی بسیاری از مباحثی که در کلاس درس به طور دقیق آموزش داده نشده توسط کلاس خصوصی هندسه به شکل کاملاً حرفه ای دنبال می شود. بررسی ها مشخص کرده است که به طور کلی امکان پرسیدن سوال و پرسش با هر تعدادی برای افراد فراهم می شود و این رویکرد کمک می کند تا ابهامات لازم برطرف شود. دقت کنید که تدریس خصوصی هندسه به شکل کاملاً حرفه ای ارزیابی شده است و کمک می کند که دانش آموزان بتوانند هر سوالی دارند بپرسند و نگران واکنش سایر دوستان خود نباشند. دوره خصوصی هندسه با روش های آموزشی نوین به بهترین نحو تاثیر خود را ثابت کرده است و خوشبختانه در این زمینه شرایط به صورت دلخواه دنبال می شود .