کلاس آنلاین، ارزان، مطمئن و در دسترس

بسیاری از والدین هنوز هم اعتماد کاملی به کلاس آنلاین ندارند! تدریس آنلاین مانند کلاس حضوری یک سری مزایا و معایب دارد اما از نظر ما مزایای آن بیشتر است!

 

کلاس آنلاین ریاضی

مثلاً فرض کنید فرزند شما نکته ای از درس ریاضی را در کلاس حضوری به خوبی یاد نگرفته است به این ترتیب کلاس آنلاین ریاضی به فرزند شما کمک می کند تا بتواند درس ریاضی را به شکل اصولی یاد بگیرد. از یاد نبرید که کلاس ریاضی به طور کلی منطق بالایی نیاز دارد و تمرکز خاصی می طلبد. دقت کنید که گاه دانش آموز از پرسیدن یک سوال در کلاس درس بسیار خجالت می کشد و این موضوع روی ذهن او تاثیر بدی میگذارد بنابراین دوره آنلاین ریاضی به دانش آموز کمک می کند تا مبحثی که متوجه نشده است را بارها و بارها از طریق ویدیو ضبط شده مطالعه کند و این موضوع به رشد فردی او کمک زیادی می کند.

یکی از مزایای تدریس آنلاین ریاضی در دسترس بودن آن است. به طور کلی کار و گرفتاری های مختلف این روزها به قدری زیاد است که سبب می شود نتوانید زمان زیادی برای رفت و آمد فرزند خود در نظر بگیرید و کلاس آنلاین کمک می کند تا او بتواند در منزل نیز یادگیری دروس را به شکل کاملاً حرفه ای دنبال کند.

دوره های آموزشی آنلاین دارای پشتیبان هستند به این ترتیب شما می توانید سوالات خود را از اساتید مورد نظر بپرسید و به طور کلی سعی کنید شرایط را مدنظر قرار دهید.

یک نکته مهم دیگر که باید بدانید این است که دوره های آموزشی آنلاین در سال های اخیر بسیار پیشرفته دنبال شده است و این موضوع سبب می شود که همه اشکالات به شکل حرفه ای برطرف شوند و مشکلی وجود نداشته باشد.

کلاس های حضوری معمولاً زمان های مشخصی دارند اما کلاس های آنلاین از نظر زمانی قابل تغییر هستند و البته کسانی که صبح و ظهر به کلاس نمی رسند می توانند از ویدیو های ضبط شده در اوقات فراغت خود استفاده نمایند. پیشرفت شغلی به طور کلی بسته به مطالب به روزی است که در تدریس مجازی آنلاین برگزار می شود.

 

کلاس آنلاین از دسته کلاس های به صرفه محسوب می شود یعنی شما هزینه اضافی پرداخت نمی کنید و فقط می توانید مباحثی را پشت سر بگذارید که در آن اشکال دارید از یاد نبرید که رفع اشکال مهمترین موضوع در کلاس های آنلاین محسوب می شود و کسانی که مطالب اصلی را یاد گرفته اند می توانند از کلاس آنلاین رفع اشکال استفاده کنند.

نکته جالب دیگر این است که شما می توانید از وقت های پرت خود نیز اشتباه نمایید. وقت های پرت کمک می کند تا تمرین بیشتری کنید و تکرار و تمرین را به شکل کاملاً حرفه ای دنبال کنید. دقت کنید که در کلاس مجازی آنلاین نگران نیستید که مبحثی را یاد نگرفته اید چون می توانید مجدداً در زمان دیگری ویدیو ضبط شده را مشاهده کنید.

کلاس آنلاین با اساتید تاپ ایران

مدرسه مکمل ایرانیان تمام تلاش خود را کرده است که دوره مجازی آنلاین را با اساتید تاپ دنیا برگزار نماید. اساتیدی که کمک می کنند تا بتوانید ایرادات خود را پیدا کنید و آنها را برطرف سازید. شاید این موضوع کمی عجیب به نظر برسد اما به طور کلی یادگیری دروس با اساتید تاپ ایران سبب می شود تا بسیاری از مشکلات برطرف شود.

گاه کشف ایراد بسیار دشوار است یعنی دانش آموز نمی داند کدام قسمت یک درس را به درستی یاد نگرفته است و سعی می کند کل مطالب را از اول مطالعه نماید که این کار کاملاً غیر منطقی به نظر می رسد و نیاز است که به طور دقیق مشخص شود که ایراد اصلی مربوط به کدام بخش است و رفع ایراد صورت بگیرد. نکته مهم دیگر این است که در دوره مجازی آنلاین با اساتید خبره خیال شما جمع است که همه چیز به طور کامل اصولی ارزیابی می شود و دیگر مشکلی در این راستا وجود ندارد.

 

روش استفاده از کلاس آنلاین

بسیاری از افراد هنوز مراحل استفاده از دوره آنلاین را به خوبی نمی شناسند. شما اپ مخصوص را روی تلفن همراه یا لپ تاپ نصب می کنید. در نهایت صفحه ای برای شما باز می شود که می توانید اطلاعات مربوط به درس مورد نظر را مشاهده کنید. از یاد نبرید که دوره مجازی آنلاین به طور کلی به شما اجازه می دهد تا بتوانید یادگیری بهتری روی دروس داشته باشید. در نهایت مدرس از طریق اپ دستگاه خود آنلاین شده و شما فضای درس را کاملاً مشاهده می کند. روش تدریس هر معلم به نسبت معلم دیگر متفاوت است به این ترتیب بهتر است بدانید که چطور باید دروس را یاد بگیرید و چه شرایطی را ارزیابی کنید. یک نکته پر اهمیت دیگر که باید بدانید این است که می توانید از دکمه ضبط نیز استفاده کنید تا ویدیوی مورد نظر ضبط شود. سنسورهای صوتی موجود شرایطی فراهم می سازد تا بتوانید سوالات خود را از مدرس بپرسید. دقت کنید که در این راستا هر ابهامی که وجود داشته باشد باید بر اساس موقعیت کلاس مورد ارزیابی قرار بگیرد.

کلاس آنلاین مناسب برای یادگیری فردی

یکی از موارد مهمی که در خصوص جلسه آنلاین ارزیابی شده است یادگیری فردی است. دقت کنید که کلاس آنلاین سبب می شود تا فرصت یادگیری به صورت فردی نیز برای دانش آموزان فراهم شود. در واقع آنها می توانند زمان دوره آنلاین را دقیقاً با برنامه درسی و زندگی خود تنظیم کنند و این موضوع سبب می شود که یادگیری موقعیت قابل قبولی داشته باشد. یک نکته مهم دیگر که باید بدانید این است که به طور کلی آموزش در وضعیت کاملاً دقیق دنبال می شود و مباحث کاملاً ریز شده و جزییات آن سنجیده می شود. فواید یادگیری فردی این است که سبب می شود بتوانید توانایی خود را در خصوص یک درس خاص افزایش دهید و به ضعف های خود غلبه کنید این موضوع کمک می کند تا یادگیری اثربخشی خوبی داشته باشد.

اعتماد به نفس و حرمت نفس دانش آموز نیز بیشتر شده و او هیچ نگرانی از بابت یادگیری نخواهد داشت. نکته مهم دیگر این است که به طور کلی دوره آنلاین کمک می کند تا دانش آموز از پرسیدن سوالات پیش پا افتاده خجالت نکشد.

 

کلاس آنلاین راهی برای اتمام سریع تر ترم

یکی از مزایایی که در خصوص کلاس آنلاین دیده می شود این است که سبب می شود از دوره های فشرده استفاده شود و ترم زودتر به پایان برسد. دقت کنید که به طور کلی یادگیری برخی از دروس 16 جلسه زمان می برد اما اگر کلاس آنلاین انتخاب شود به 8 جلسه نیز کاهش پیدا خواهد کرد. دقت کنید که به طور کلی کلاس های حضوری بیشتر بر مبنای حضور و غیاب سنجیده می شوند اما در خصوص کلاس آنلاین چنین موضوعاتی معنایی ندارد و هدف اصلی آموزش است و دانش آموز باید درک درستی از مطالب داشته باشد.

نکته مهمی که در خصوص دوره آنلاین دیده می شود این است که شرایط پرسش و پاسخ به شکل کاملاً حرفه ای ارزیابی می شود و کمک می کند تا آموزش در یک بستر دقیق و اصولی دنبال شود.

کلاس آنلاین راهی برای دسترسی به منابع معتبر

دسترسی به منابع معتبر کار دشواری است اما کلاس آنلاین و بسته های آموزشی که توسط مدرسه مکمل ایرانیان تنظیم می شود سبب شده تا دسترسی به منابع به شکل کاملاً اصولی در اختیار شما قرار بگیرد. دقت کنید که به طور کلی دسترسی به منابع از طریق اینترنت سبب می شود تا دایره اطلاعات شما بیشتر شود.

یکی از مزیت های خوب کلاس آنلاین این است که دانش آموز را درگیر با تکنولوژی می کند و این موضوع سبب می شود تا دانش آموز در بستر درستی پیش برود و شرایط را بسنجد. خوشبختانه دوره آنلاین کمک می کند تا بچه ها یاد بگیرند که چطور باید درس ها را پشت سر بگذارند و همینطور مهارت استفاده از تکنولوژی را نیز یاد می گیرند. یک نکته مهم دیگر این است که برابری کامل در بین همه افراد ایجاد می شود و شرایط خوب تحصیلی تنها شامل حال دانش آموزان در کلان شهرها نشده و شامل شهرستانی های عزیز نیز می شود. دقت کنید که برای یادگیری دروس در دوره آنلاین باید سعی کنید در ابتدا مضمون یادگیری را ارزیابی کنید و سپس شرایط را به شکل اصولی پیش ببرید تا برای شما اثربخشی درستی داشته باشد.

کلاس آنلاین سبب می شود که تمرکز در یادگیری بیشتر شود و جلسات آموزش به حاشیه کشیده نشود. البته که در کلاس های آنلاین والدین نیز می توانند در کنار فرزندان خود بسیاری از نکات را یاد بگیرند و این موضوع کمک می کند تا یادگیری رویکرد واقعی داشته باشد و قابل قبول به نظر برسد.

دوره آنلاین در سال های اخیر تغییرات زیادی داشته است و این موضوع به نوبه خود کمک می کند تا بتوانید بسیاری از مباحث را دقیق و قابل قبول پشت سر بگذارید.البته که تمرکز در یادگیری تاثیر زیادی می گذارد.

جمع بندی

در سال های اخیر کلاس های آنلاین به واسطه روش های تصویرسازی قدرت بیشتری به نسبت کلاس های حضوری پیدا کرده اند و این موضوع تاثیر بالای کلاس های آنلاین را مشخص میسازد.